Al vakantieplannen? Vertel vertel...

Hoi hoi

Wij gaan lekker met ze 3e (met man en dochtertje) 12 dagen naar Spanje, Can. Eilanden. Apart huisje gehuurd met eigen zwembad. We mogen van een groot complex - met allemaal zwembaden etc etc die er naast zit  - gebruik maken. Misschien doen we dat 1 of 2x, maar we gaan een auto huren.

Zelf vind ik het lekker om zo vrij als een vogeltje te zijn en te gaan en staan waar ik wil. All inclusive formulies geniet tot nu toe niet onze voorkeur.  Te massaal en te veel gezeur over eten en je " moet" (heb ik van horen zeggen) en polsbandje om zodat ze zien dat je bij het hotel hoort !!! ... Dat hebben ze vaak op campings ook !!! Nou no thank you ... ik vind dat zoooooo stom.    Maar zeg nooit nooit, wie weet in de toekomst zitten wij er ook :)

Gr. Jeannette (mamma van Nina, bijna 2 jaar)
 

Hallo Allemaal,

Wij weten ook al waar we dit jaar naar toe gaan op vakantie.
En als ik de verhalen allemaal zo hoor krijg ik daar idd ook heel veel zin in.

Wij gaan met zijn vieren (oma, papa, zoon, mama) een heerlijke week naar de achterhoek in Groenlo.
Daar gaan we in een gehuurde stacaravan.
Op een mooie camping waar ook heel veel is te beleven voor onze zoon van dan bijna 3 jaar.

Groetjes Mammajesse
 
hoi,

wij vinden het ideaal all inclusive vooral met de kleine van 2 heb je geen zin om weg te gaan heb je toch je eten en drinken en je bent niks verplicht wij  gaan ook gewoon nog uit eten als we daar zin in hebben en vooral s middags als het warm is dan gaan wij echt niet de stad in met de kleine dan is het fijn als je gewoon kan eten maar ja iedereen vind wat anders fijn maar kan het wel aanraden

groetjes
 
Wij hebben inmiddels geboekt, 2 weken kamperen in midden-limburg.
De jongste is dan bijna 3   en slaapt niet meer elke middag, dus we kunnen er lekker op uit met de fiets of bij slecht weer de auto.
 
Hoi,

Wij gaan dit jaar echt heel veel weg. (vind ik zelf).

Wij gaan met de pasen vijf nachten naar een camping in zeeland waar we een stacaravan gehuurd hebben. Lekker met ons viertjes

In mei gaan we 6 nachten met de hele familie naar een huisje van landal greenparcs. Daar sparen we maandelijks voor.

In juli gaan we 2 weken naar camping de Molenhof met onze eigen tent.

bianca
 
Hallo
we gaan bijna elk jaar een weekje naar zeeland, meestal in een apartement of hotel. Maar dit jaar gaan we met onze vouwagen naar Zoutelande (ook zeeland). Voor mij  is dit de eerste keer dat ik ga kamperen dus ik ben erg benieuwd.  Mijn man  heeft nooit anders gedaan en hij is dan ook  razend enthousiast. Het is een rustige camping  dus dat vind ik wel prettig (ik hou niet zo van alle drukte). Camping ligt naast het strand, erg prettig.
Ik heb er zin in en  ben zeer benieuwd hoe het zal gaan met ons  zoontje (2,5) erbij. De rest van de vakantie zien we het wel.  
Groetjes Jeanette      
 
Wij hebben onze vakantie ook al geboekt op een boerencamping in de Achterhoek. Wij zoeken meestal dat soort campings op. Lekker klein, overzichtelijk en over het algemeen veel kinderen. We hebben zelf een vouwwagen en een bijzettentje, daar slapen de oudste twee (dan 11 en 8) in de andere 3 ( dan 6, 4   en 1,5)  slapen bij ons in de vouwwagen. De camping heeft een naam die onze oudste kinderen al deed watertanden: de speelhoeve
 
wij gaan een weekje naar italie gardameer, apartementje, zwembad, lekker met 2 waterratten. heb er helemaal zin in, na vorig  jaar op ameland te zijn geweest, camperen is  niets voor ons.  
 
Terug
Bovenaan