Al veel babyspullen gekocht?

Hebben jullie al veel spulletjes voor de kleine gekocht?

Veel van jullie zullen al een 1e hebben, dus niet alles meer nodig hebben!

Wij hebben een kinderwagen besteld, via ING, dus dat duurt nog ff voordat ie er is ;)
Verder zijn we inmiddels in het bezit van eeen (2e hands) maxi-cose incl. zak en een magnetronsterrilisator. Kleertjes alleen wat gekregen tot nu toe en wat losse dingetjes als flessen etc.

De grote dingen willen we na de de feestdagen gaan kopen, omdat we dan het geslacht van de kleine weten ;)

euh ik ben al compleet.. oeps... Alleen als het nog een meisje wordt en dat hoor ik over 15 dagen!!!! dan koop ik nog enkele meiden kleertjes.. Maar verder echt helemaal niks meer nodig... zelfs heb ik luiers in huis.. ok het was een goede aanbieding van maar 2,30 euro per pak... tja die laat ik niet liggen en heb 3 pakken in huis.. je gaat toch hard door de luiers heen... Bij vorige zeiden ze dat je maar 1 pak luiers in huis moet hebben, wat een onzin was dat... Aanbieding moet je aangrijpen.

Ik had met mijn zoon wel eens meer dan 30 pakken luiers in huis.. alleen maar omdat er een goede aanbieding was geweest met pampers per pak maar 5 euro!

hoi,
je hebt ook zoveel nodig he!
je kan er maar opt ijd mee beginnen...ik wilde eigenlijk wachten tot de 20 weken (rose of blauw ;)).

maaaaaar, dat lukt natuurlijk niet, we hebben al wel veel dingen van de eerste maar ik had ook al veel dingen weggedaan, niet mooi of praktisch, en toen al 2e hands...
we hebben de kinderwagen al...een oude meidenkast voor de kleertjes, mischien nog even schilderen!?!
een mini monkey, dat is zo'n draagzak...net in de stad zo'n sterrenprojector met muziekje gekocht.
als we weten wat het wordt dan kunnen we helemaal los he!
nog 2 weken!!!!

wij hebben alleen een box en maxi cosi gekocht omdat die met veel korting bij de babydump waren. verder hebben we nog veel maar niets bijgekocht. wil eerst weten wat het wordt.

@Junimama. Wij hebben het zelfde. Mijn zoon krijgt over 2 weken een nieuwe (peuter)kamer en dan gaat de babykamer over na de andere kamer. Wij hebben 20dec de pretecho en afhankelijk van het geslacht word het roze of blauw. Ik heb al veel van mijn zoon maar heb van het weekend wel een nieuwe box besteld. Onze oude box was al een 3e hands en is echt op nu.. Vandaar een nieuwe.. met veel korting.. Verder nog niets...

We hebben al veel maar sommige dingen wil ik gewoon lekker nieuw. Kleertjes voor de eerste dagen (wil niet weten wat het wordt) lekker neutraal en lakensetjes voor in het bedje en een ander dekentje (had de vorige keer dekenhoezen maar ik vind opmaken met lakens leuker).

Geweldige nieuwe verzorgingstas en een nieuw aankleedkussen.

Maar verder zijn wij al compleet.

Grappig die grote verschillen! Sommige hebben eigenlijk alles al in huis, sommige amper iets ;)

Een tweede kindje krijgt natuurlijk veel van de vorige, dat scheelt enorm!

Maken jullie de kamertjes echt roze of echt blauw?
Ik vind dat helemaal leuk, maar m'n vriend vraagt zich af of ik wel helemaal lekker ben met m'n roze en blauw ;)

Terug
Bovenaan