Al veel babyspullen gekocht?

Voor ons is het ook de 3e, onze dochter heeft afgelopen januari een nieuwe kamer gehad, onze zoon afgelopen augustus. In januari krijg ik beneden een compleet nieuwe inboedel en ga ik ook de nieuwe babykamer inrichten.. Hebben amper spullen nog, krijgen wel het een en ander, maar wil een nieuwe kinderwagen, nieuwe kamer.. Over 8 nachtjes weten we hopelijk wat het wordt en kan ik gericht gaan shoppen, de kleuren heb ik al wel bedacht.

Hallo!
Voor ons is het de 1ste dus we moeten de meeste dingen toch aanschaffen. Wij hebben al een kamertje uitgezocht en besteld, de kinderwagen is al besteld, ik heb al enkele pakjes gekregen in maatje 50/56 maar verder hebben wij nog niets.
Wij hebben een redelijk neutraal kleurtje op de muur dus voor ons maakt het niet zoveel uit wat het wordt (in dat opzicht).

Heeft iemand enig idee hoeveel pakjes je in welke maat moet hebben? De meningen zijn er redelijk over verdeeld! Heeft iemand een tip voor me?

Oh spannend dat jullie allemaal zo snel al kunnen gaan kijken wat het wordt, wij mogen in week 52/53 een 20 weken echo laten maken. Heb er heel veel zin in!!

@daanenRalf... Tja zoals je zegt verschillen de meningen. Ik heb vrij veel in huis. Heb namelijk geen zin in om na de bevalling zo snel te moeten shoppen. De kleintjes moet je vaak verschonen helaas. Soms wel 3x per dag. Ik heb rond de 20 rompertjes in huis van 1 maat tot en met maat 74/80! Verder een berg kleding. Ja je kunt gewoon weer snel wassen. Maar ik grijp liever niet naarst.

't Wordt mijn eerste, maar ik heb nog helemaal niets gekocht. Wel veel gekregen. Zo hebben we al wat kleertjes, maar ook een bedje een box en een kinderwagen (allemaal gebruikt door nichtjes en neefjes). Ik schat zo in dat de grootinkopers onder jullie het niet helemaal herkennen, maar ik vind het met mijn 16 weken nog steeds een beetje onwerkelijk en spannend...

hahahha, ik ook nog wel hoor... Maar de reden waarom ik het al bijna compleet heb is omdat het me 2e is en die nog geen 3 jaar oud is... en dus nog alles heb.

Gekocht heb ik nog helemaal niks.
We hebben alle grote spullen nog van de eerste. Er moet alleen een nieuw ledikantje komen en een kledingkast. Met het kamertje hebben we ook nog niks gedaan. Dat komt allemaal wel als we weten wat het is, kunnen we echt gericht gaan shoppen.

Wordt ook bij ons de eerste.
Ben reeds in bezit van aardig wat kleertjes (zowel zelf gekocht als al gekregen), daarnaast liepen we tegen een zeer leuke aanbieding aan en hebben ledikantje, kast en comode gekocht. Een wieg hebben we al, hier hebben mijn broertje en zusje nog in gelegen. Badje hebben we via via gekregen. De rest moet nog komen, maar het blijft idd onwerkelijk.

Bij ons ook de eerste en we hebben al veel spulletjes gehad. Zelf hebben wij al wel een kamertje, box, wagen en badje besteld en dit komt pas in week 9 (rond 1 maart) Verder willen wij lekker gaan shoppen als we vakantie hebben tussen kerst en oud en nieuw. We hebben dan die maandag (de 28ste dec) ook de 20 weken echo. Kunnen we ook gelijk een beetje naar het geslacht kijken qua kleding, maar kamertje houden we neutraal !!

Liefs Dicky

Terug
Bovenaan