Al verteld?

Hebben jullie iedereen het goede nieuws al verteld? Wij weten nog niet goed wanneer we het gaan vertellen, straks na de eerste echo (ben dan precies 8 weken) of toch wachten tot 12 weken (dan krijgen we nog een keer een echo). Ben bang dat het bij 12 weken al te zien is.. Wat doen jullie?

Ik heb mijn ouders, schoonouders en op het werk gewoon verteld, ik kan mijn mond toch niet houden. En natuurlijk ook de kinderen. Vandaag kwam ik op het voetbalveld en toen kwam een moeder gelijk naar me toe, was even vergeten dat mijn zoon het natuurlijk ook aan vrienden verteld ( even geen rekening mee gehouden hihi ), dus daar weten ze het nu ook al.

Ik alleen twee vriendinnen en twee collega's. Wij willen ook tot na de echo wachten en dan op een speciale manier vertellen aan ouders. Na 12 weken (als m'n buik niet eerder zichtbaar is) aan alle anderen!

Onze ouders en opa's en oma's weten het al, er zijn nog veel mensen die het niet weten... dat komt wel na de 12 weken. op het werk weten ze het bij mijn ook, ik werk veel wisselende diensten en wil nu een beetje regelmaat... dus omdat te regelen moest ik het wel aan mijn baas vertellen, en nu heb ik gelukkig regelmatige diensten, en kan ik in de avond lekker thuis eten

Wij hebben het nog niemand verteld, we weten het zelf pas 2 dagen. Ik weet alleen niet of ik het voor me kan houden, maar anders proberen we te wachten tot ongeveer 10 tot 12 weken met vertellen

Hoi, ik ben nu 5 weken en heb het alleen mijn beste vriendin verteld. Verder wacht ik even, verwacht niet van iedereen positieve reacties dus geniet er lekker eerst zelf van met mijn man. Onze dochters zijn 4,2 en 1 jaar oud. Dit is zoals het nu staat mijn laatste zwangerschap al maakt dat idee me wel verdrietig.
Ik probeer er dus extra van te genieten. Voel me ook wel prima eigenlijk. Hoop dat komende week moeders voor moeders komt met nog een extra positieve test. Dan ga ik daarna de vk bellen en de praktijk waar ik een echo moet laten maken. Heb ik dan in ieder geval een datum waar ik naartoe kan leven.
Groetjes,
Anne

Ik heb mijn naaste familie al verteld. Mijn zoontje van 17 maanden droeg een polo met de tekst erop: Ook ik word grote broer. Allemaal goede reacties.Het is weer spannend. Verwacht wel negatieve reacties maar die storen me niet.

Ik hou het grotendeels nog even voor me. Ik ben net bezig met afstuderen, zal hierna werk moeten zoeken, dus het is allemaal al best spannend. Nu ik zwanger ben van nummer drie verwacht ik best een aantal negatieve reacties, dus houdt het lekker voor mezelf. Alleen mijn vriend en een vriendin weten het. Ik vind het alleen wel moeilijk om het niet aan mijn kids te vertellen, maar zodra ik dat doe weet iedereen het... nog ff wachten dus...

Liefs,

Terug
Bovenaan