Al verteld?

Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld en de broers en zussen. Voor de rest nog niemand. Donderdag de eerste echo. Denk dat we het dan gaan vertellen aan de rest. Ik ben dan een goede 7 weken zwanger.

Wij gatan proberen t voorlopig nog even voor ons te houden. Vond dat bij de eerste zwangerschap erg moeilijk, vooral toen ik misselijk werd enzo, dus ik kijk t nu gewoon even aan. Heb nog nergens last van... Misschien binnenkort alvast een vriendin, maar anders proberen we de 10 weken te halen ( eerste echo).

Jullie verwachten negatieve reacties? Hoe gaat dat? Dat ze t maar niks vinden dat je een kind krijgt? Wat iritant lijkt me dat!
nou grtz

Wij (of eigenlijk ik) verwachtne ook wel wat negatieve reacties... Veel verwachten een 3e niet bij ons, ook door wat we zelf af en toe aangaven als mensen er naar vroegen. En ook omdat het qua tijd niet helemaal lekker uitkomst... M'n man moet volgend voorjaar bezig zijn met afstuderen, ik begin in oktober een studie en zou in april nog lessen moeten volgen... Maarja, het kwam voor ons dan ook onverwachts. Vandaag een vriendin en haar man verteld omdat zij op de poli werkt waar de afspraken worden gemaakt en ik niet wil dat ze het in de computer zou lezen. Zij vonden het erg leuk!

Ik verwacht wel negatieve reacties. Zoals hadden jullie niks beter te doen? Of elftal? Of jullie zijn gek. Maar ik ben niet op mijn mondje gevallen. Ik lust ze rauw.HIHI

Oh ik lees effe mee bij jullie...mijn 3e kindje wordt in januari verwacht...heb 2 zoontjes van 4 en 16mnd...

Wij hebben pas met 16 weken de opa's en oma's ingelicht...om zo lang mogelijk van het gezeur af te zijn... Want er word niet gesnapt waarom ik een derde kind neem!!! Uhhh, ten eerste ben ik niet alleen, ten tweede 'neem' je geen kind!!!!! Pfffff... En dan achter mijn rug om proberen mijn moeder uit te horen....echt zoooo triest!! Meiden trek je niks van aan hoor wat anderen denken of zeggen! Geniet van het groeiende mensje in je buik!!!!!

Terug
Bovenaan