al vier dagen koorts zo zielig

Hoe gaat het nu? Als je kan reageren, laat dan even een berichtje achter alsjeblieft.
Groetjes

hoi

het doet me goed dat jullie zo mee leven
vanmorgen leek ze een beetje opgeknapt en ook vanmiddag ging het redelijk ze heeft 2 keer een broodje gegeten en in totaal 3 bekers drinken. (er was noodgedwongen een oppas waar ik contact mee heb gehouden) maar in de loop van de dag werd het weer minder. aan het eind van de middag toch maar weer even haar temp. op genomen en die zat weer boven de 40. huisarts gebeld maar die was alweer weg (tot 5uur) nood nummer gebeld.
die vrouw was nog al pinnig, waarom ik geen contact had opgenomen met mijn eigen huisarts (grrr trut die is er niet meer pfff) nou na veel aandringen van mijn kant mocht ik dan rond half 8 komen. elounda blij, want ze mocht even naar buiten en lekker rondje rijden met de auto.
in de wachtkamer was er nog niet zo veel aan de hand maar zodra de deur open ging kwamen de tranen. zei die stomme ass. ik heb een cadeautje (ik dacht das aardig, leuk aardigheidje voor de afleiding een mandje waar ze iets mag uitkiezen) nou niet dus het cadeautje was een mondkapje voor ons alledrie (voelde me net een mexicaanse bandiet) nou dat wij die opdeden vond ze eigenlijk al niets maar ze was toch echt niet van plan zelf dat ding voor haar mond te doen (en geef haar eens ongelijk) weer een ander kamertje in waar een arts kwam met mondkapje, nou dat vond ze helemaal niets, ze heeft aan een stuk door gehuild (dan breekt je moeder hart echt).
maar goed na een paar routine onderzoekjes (ademhaling hartslag huid en oren) wist de arts het eigenlijk ook niet meer aangezien ze wel nog steeds allert is. hij heeft even overlegt met de kinderarts en die zag nog geen urgentie pas als de koorts een week aanhoud of als ze niet meer allert is en minder dan 2 plasluiers heeft. we hebben nu een plaszakje meegekregen om urine op te vangen en dan gaan ze kijken of daar iets in te vinden is.
dus maar weer afwachten.
ze ligt nu met een zetpil in haar bedje (39,8) dus hoop dat ze lekker de nacht door komt.

zo dat was een lang verhaal maar wel ff lekker om van me af te schrijven. als ik meer weet of als ze opknapt horen jullie het

groetjes linda

nog een klein dingentje sneu en toch een beetje grappig. tijdens het onderzoek zei ze de hele tijd 'loena auto rijje' zo van wegwezen hier. eenmaal buiten helemaal blij dat ze weer in de auto mocht, waar ze natuurlijk in slaap viel. terug thuis wou ze niet meer de auto uit 'nee loena auto slape' gelukkig blijft ze ook nog steeds onze kleine eigenwijs.

Hihi wel grappige reactie van je kleine meid.

Maar wat rot dat ze zo blijft tobben. Hopelijk gaan het nu toch snel de goeie kant op.
We duimen voor jullie.

Liefs Irene

Hoi Linda,
ik had nog niet gereageerd, maar al wel het topic gelezen. Omdat we even niets van je hoorden, dacht ik even dat het misschien toch helemaal niet goed zat. Gelukkig valt dat mee. Alhoewel, echt opgeknapt is ze dus ook niet. Wel fijn dat ze dan toch nog een lief eigenwijsje is. Hopelijk duurt haar opleving morgen wat langer en gaat het snel beter.
Hou het maar goed in de gaten.
Groetjes, Bianca

heyhey

wat kl*te dat het nog steeds niet goed gaat met elounda.
arme meid :(

nou, we blijven duimen dat ze snel opknapt.

hebben ze geen bloed geprikt bij haar?
om een infectie uit te sluiten bv.

heel veel sterkte! en k blijf mee lezen hier.
hopelijk mogen we snel het goede nieuws ontvangen dat ze weer helemaal de oude is.
en als er wat is, weet je ons te vinden he :)

liefs, do

Ik ben ook benieuwd,
Je ziet inderdaad wel vaker bij die kleintjes dat ze een blaasontsteking hebben als ze een aantal dagen hoge koorts hebben zonder verdere klachten, zoals hoesten / oren ed.
Sterkte ermee !!
Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan