Al voor 3e keer twijfel over namen.

Ik had een lijstje met een stuk of 10 namen in mijn portemonnee. Af en toe hadden we het er over en streepte ik er een paar weg (en soms voegde ik er 

Ik vond een naam kiezen ook vreselijk moeilijk. Daarnaast ben ik ook nog een namenfreak ‘wie noemt zijn kind nou Chardonnay’ vind ik een super leuk boekje ? Dus ik had overal associaties bij, (voor)oordelen etc etc. Uiteindelijk hadden we 5 jongensnamen en maar 1 meisjesnaam. Je raad het al wij krijgen een meisje. Toen begon de twijfel over die ene naam. Maar niets was leuker dan die naam. Op een gegeven moment gewoon niet meer gaan zoeken, de naam gaan gebruiken. Twijfel is helemaal weg dit is DE naam. Hopelijk mogen we hem deze week weggeven, nu 39+1! Spannend! 
Tip van Flip. Gun jezelf even de tijd en soms moet je even stoppen met ‘zoeken’. Hopelijk komt het dan vanzelf ? Succes!

Haha lastig hè! Ik heb mazzel dat mijn vriend en ik een totaal andere smaak hebben qua namen... Voor een meisje hadden we maar één naam die we allebei leuk vonden, dus toen het een meisje bleek te zijn was de 'keuze' snel gemaakt! Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik zou haar echt geen andere naam meer kunnen geven... Ben er al zo aan gewend (terwijl ik hem expres nooit gebruik, omdat ik bang ben om me te verspreiden, haha)! Misschien als je een leuke naam hebt gekozen samen alvast wat oefenen ermee? Als je de naam koppelt aan je kindje wordt de kans ook kleiner dat je hem niet leuk meer vindt denk ik! :)

Terug
Bovenaan