Al vroeg een buikje???

Hoi J,
Gelukkig ben ik niet de enig die na 5 weken al een buikje krijgt. Maar zo te horen verschilt het van tijd tot tijd gedurende je zwangerschap. Ik ben benieuwd. Pff gelukkig dat je trouwjurk nog paste zeg, dat was zeker wel even spannend? Ik houd je op de hoogte!
Groetjes,
Simby
 
Ha Simby, wat leuk ik ben ook net zwanger en mijn uitgerekende datum zal 12 maart zijn. Dus maar een dag later als jij!!
Ik heb afgelopen zaterdag na een week overtijd voor het eerst getest. En vandaag wilde ik nogmaals bevsetiging en weer was t duidelijk. Zelfs zo duielijk dat tjidens het plassen het al kleurde.
Ik ben er zo blij mee, maar tevens erg bang dat t ineens mis gaat. Doe jij nog mee aan M voor M?
Groetjes Brenda
 
Hoi Brenda,
Ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik weet eingelijk niet precies wat nu mijn uitgerekende datum is. De huisarts kwam uit op 11 maart, maar als ik de gegevens op de site van babybrabbel invul kom ik uit op 14 maart. Op 5 augustus heb ik een eerste afspraak met de verloskundigen, ben toch wel benieuwd waar die dan op uitkomt!! Hoe dan ook we ontlopen elkaar niet veel! Ik heb een test gedaan op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden. Heel raar alsof ik het aanvoelde, terwijl ik eigenlijk niet echt zwangerschapkwaaltjes had.
Wij zijn echt ontzettend blij maar nog wel heel voorzichtig, we hopen zo dat het allemaal goed gaat. Zal heel wat geruster zijn als de eerste paar weken verstreken zijn. Maar probeer toch al wel te genieten.
Groetjes!!!

 
Hoi,

Ik ben nu 15 weken zwanger van mijn 2e kindje. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas een buikje bij 5 maanden, wat baalde ik daarvan, ik wilde mijn buik showen!!
Nu kreeg ik al heel snel een buikje. Met een week of 6 al. Mijn vriend zei dat al eerder, maar ja, je moet tegen een vrouw niet zeggen dat ze een buikje heeft,ik dacht dat kan helemaal niet van de zwangerschap zijn, ik ben gewoon dik!! Wat later,dus met ongeveer 6 weken kreeg ik echt een bol buikje, dus dat kon niet anders zijn dan van de zwangerschap. Met 10 weken moest ik naar de verloskundige, zei vertelde me dat ik al een mooi buikje had, dus ik begon er gelijk met haar over. Het blijkt bij een 2e zwangerschap heel normaal te zijn dat je dan veel eerder dik wordt.
Ineens begon ik steeds meer te groeien, en kom mijn kleren echt niet meer aan. Heb nog met elastickjes gewerkt enzo,maar dat zat niet lekker. Ik ben toen gelijk zwangerschapsbroeken gaan aanschaffen.En geloof me dat is echt een opluchting!!
Tegenwoordig kun je heupmodellen krijgen, underbelly genaamt, deze kun je al heel vroeg in de zwangerschap aan. En straks  na de bevalling kun  je ze ook nog even aan. Ze zitten me echt heerlijk, en nu kan ik trots mijn buik showen!!  

Geniet er van, nu mag je er trots op zijn dat je een buikje hebt.

Groetjes, Ris
 
ff kijken of ik zo mijn album kan laten zien, ben nu 15w en 1d en heb al een buikje,   had ik van mezelf ook al maar nu is ie duidelijk groter.
http://www.mijnalbum.nl/Album=FNXD7AVK
 
Terug
Bovenaan