al wat ouder en toch zwanger

Hallo,

Ik ben 38 en voor de eerste keer zwanger, ben uitgerekend op 1-4-2011 (nee geen grapje hahha).
Als je oudere zwangeren bedoeld is het goed hoor dan reageer ik niet meer.
Ik lees het wel.
Groetjes mij

hoi inieminie,

ik ben geen 'oudere' (pas een jong blaadje van 30 ;-). ik wou alleen even reageren omdat ik zag dat jij ook op 01-04 uitgereekend bent.
weliswaar van de 2e maar toch.
wanneer mogen jullie naar de vk?
ik volgende week donderdag voor de termijnecho

Hallo mamavanesmee,

ik ben 9 aug voor de eerste keer naar de vk geweest en heb een inwendige echo gehad , we hebben toen het hartje zien kloppen , 25 aug mogen we voor de tweede keer komen en wederom een echo.
Leuk dat we dezelfde datum zijn uitgerekend, hoe voel je je?

Groetjes inieminie

wat heet oud nee zo bedoel ik het niet
ik ben zelf 46 ik vind het nog steeds moeilijk
ik ben in 2008 gescheiden ik heb zelf 3 kinderen een van 20 een 17 en een van bijna 6 ik hen een vrind die 12 jaar heeft lopen vechten met zijn ex om zwanger te worden (het lag aan hem) niet dushij is zo blij ik ook wel maar maak me meer zorgen klinkt mischien stom als het niet goed is dan laaten we het weg halen dus afwachten maar ik beln wel erg misselijk

hoi iniminie en esz05,

het gaat vandaag goed.
gisteren op het werk ontzettend misselijk geweest. echt het goed dat ik moest overgeven. erg handig als ze het op het werk nog niet weten :).
en eigenlijk mogen we niet eten op het werk (werk op een callcenter), maar toch maar gedaan en daar is niks van gezegd.
morgen weer werken. ben benieuwd hoe het gaat. verder ben ik moe en af en toe een zeurderig gevoel in mijn buik, maar dat had ik bij de 1e ook, dus ik maak me niet zoveel zorgen.
volgende week donderdag naar de vk voor termijnechol ben benieuwd of ik echt op 1 april ben uitgerekend (had namelijk een onregelmatige cyclus en ben nu uitgegaan van mijn eerste dag van de laatste menstruatie).
hoe voelen jullie je?

Terug
Bovenaan