al wat ouder en toch zwanger

vandaag niet veel gedaan,maar vamorgen mee geweest naar zwemles ,lekker hoor die gloor lucht toen moest ik heel gauw naar de w.c. ik kan haast mijn buik niet meer verbergen wat wil je 3 kinderen gehad en het zat al niet srak ,maar ik hoop echt dat het gauw de 30 is voor echo en de test.liefs ellen

Hoi mamavanesmee,

Ik voel me erg goed heb vrijwel nergens last van, af en toe een geborrel / zeurderig gevoel in mijn buik en veel plassen wat nu wel iets minder word.Ook voel ik me wat opgeblazen, lijkt wel of ik het niet meer kan verbergen.
Eigenlijk vnd ik het ook wel wat angstig dat ik zo weinig klachten heb. Woensdag voor controle gynaecoloog en tevens echo om te kijken of het goed groeit,spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat vervelend dat je zo misselijk bent en zeker als je het met jou werk zo moeilijk verborgen kunt houden pffffffffffffff hoop voor je dat het morgen goed gaat.
Mijn berekening is ook van eerste dag laatste menstruatie.
Nou we horen wel weer van elkaar hoe de controle was.

gr inieminie

hoi,

fijn dat je bijna geen klachten hebt.
vandaag zijn mijn misselijkheidsklachten wel minder dan woensdag maar weer erger dan gisteren. ach ja, ik mag donderdag (16.30) naar de vk. dan weet ik precies hoever ik ben.
afwachten dus maar

hallo
alles gaat goed af en toe misselijk.en alles vind ik stinken
maandag de echo erg spannend.ik krijg haast mijn broeken niet meer dicht ik heb het gevoel dat ik een maand verder ben.afwachten maar,
groetjes ellen.

Hallo

Ik ben 39 (bijna 40). Ben voor het eerst zwanger. Het is binnen drie maanden gelukt, dus ons geluk kon niet groter zijn...en dan komen de waarschuwingen: hogere leeftijd, risico's op miskramen, chromosoonafwijkingen en noem maar op. VK adviseerde een vlokkentest. Omdat wij geen gehandicapt kind wensen was ik resoluut...doen. Totdat ik bij het informatiegesprek het advies kreeg om eerst een combinatietest te doen. Tijdens het gesprek was ik niet meer zo zeker van mijn beslissing. Dus heb ik ingestemd voor een combinatietest.
Ben inmiddels 12 weken en 3 dagen zwanger. Ben erg van streek door alle prenatale screeningsmogelijkheden. Ook erg bang. Na het gesprek emotioneel. Ik leef even in twijfel en dat drukt toch het genot van zwanger zijn behoorlijk.
Deze week wordt de combinatietest afgenomen. Daarna zie ik wel verder.

Ik vraag mij eigenlijk af...waarom wil je perse oudere moeders mailen? Ervaar je dezelfde onzekerheden of is het iets anders?

Terug
Bovenaan