Al weer ronde 12 na een mk, waarom duurt t toch zo lang!

Hoi meiden.. bedankt voor jullie reacties! Het is fijn dat je dit soort zaken hier kan delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik heb een hele regelmatige cyclus +/- 27 dagen! Ik heb wel eens drie maander getemp. maar ik kon er niet zo veel uithalen behalve dan dat ik vond dat ik zo ie zo al een hoge temperatuur heb 37,1 / 37,4
Welke temp hebben jullie net voor de eisprong en welke net erna? Klopt het bij jullie dat je precies elke maand rond dag 14 je eisprong hebt of is dat heel wisselend? Ik heb er volgens mij ook echt geen kaas van gegeten! Om antwoord te geven op de andere vraag; ja ik ben inderdaad twee keer gecurreteerd omdat de eerste keer toch niet helemaal goed was gegaan maar dat is dus al weer een jaar geleden.
Van het weekend wist ik ineens hoe het voeld als andere mensen heel makkelijk zwanger kunnen worden en jij al zo lang moet wachten namelijk: net zoals bij mens-erger-je-niet! Dan moet je toch eerst een 6 gooien voordat je 1 pion op het bord mag zetten!!! Nou en ik gooi al 12 maanden die 6 niet haha! Het is een beetje een rare omschrijving..... dat geef ik toe maar het zo is het wel een beetje...
He allemaal heel veel suc6 met zwanger raken !
Groetjes
Femti

Hallo Fetmi,

Het duurde bij mij ook een jaar voor ik zwanger was.
Na dat ik gestopt was met de pil was het eerst direct raak en kreeg toen een miskraam.
Daarna was ik zo gefixeerd op het zwanger worden dat het niet meer lukte.
Na een jaar was ik er zo zat van dat ik dacht,: nou dan stik maar dan maar geen kinderen. Ik was er helemaal klaar mee. En toen was ik zo zwanger.
Mijn dochter is nu twee en kerngezond.
Wij hebben onlangs besloten voor een tweede te gaan en ik ga er weer vanuit dat het zeker een jaar gaat duren.
Misschien moet je even wat afleiding zoeken en even afstand nemen.
Misschien werkt het je weet maar nooit.

Groetjes en succes!!!!!!!!!!!!!!

Hoi allemaal,

Wat was ik blij met dit topic! Ik kan me jammer genoeg bij jullie aansluiten. Van de eerste werd ik zwanger na 11 rondes; het  is een meisje geworden. Van de 2de en 3de werd ik zwanger na 2 rondes (ik had rekening gehouden met minimaal een half jaar). Nu, na lang wikken en wegen, besloten nog een vierde kindje te willen. Na 7 rondes zwanger! Helaas werd dit een miskraam. De mk is wel goed en natuurlijk verlopen dus wij met frisse moed weer verder. Op 1 maart is dat een jaar geleden. Gisteren trok ik het ineens niet meer. Ik heb de huisarts gebeld voor een afspraak. Vandaag langsgegaan met mijn man. Hij moest een kwakje inleveren en bij mij werd bloed geprikt om de hormoonspiegels te bepalen. Ik was bang dat we weggestuurd zouden worden met het advies om temperatuurkaarten in te gaan vullen maar dat gebeurde dus gelukkig niet. Volgende week woensdag krijgen we van deze testen de uitslag. Ben benieuwd.
Ben ook wel blij te lezen dat ik niet de enige ben, eigenlijk.

Meiden allemaal sterkte!

Groetjes,

M3

Hoi Allemaal,
Hartelijk bedankt voor jullie reacties! Volgende week heb ik mijn NOD en ik hoop natuurlijk dat het raak is. Omdat ik zo regelmatig ben en ik dus bijna nooit over tijd ben heb ik nog maar twee keer een zwangerschapstest hoeven doen! Ik heb me voorgenomen om de 24e (mijn NOD) meteen te testen! Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Femti

Hoi femti,

je verhaal kwam me heel erg bekend voor. Ik ben dec 2005 ervoor gegaan om zwanger te worden en ja hoor, het was gelijk raak. Feest natuurlijk. Helaas heeft het niet zo mogen zijn en kreeg ik na 10 weken een   spontane mk. Nu bijna een jaar verder ben ik nog steeds niet zwanger. In principe ben ik regelmatig ongesteld. alleen vorige maand was ik zomaar 3 weken overtijd. dan denk je ook, waarom wordt ik door mijn lichaam zo aan het lijntje gehouden. Maar goed, ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn. We weten in ieder geval dat we zwanger kunnen worden.

sann27

Hoi Femti,

van mijn zoon, die inmiddels 3 is, was ik binnen 4 maanden zwanger. Nu zijn we al ruim 1,5 jaar bezig voor de 2e! We hebben al een aantal onderzoeken gedaan bij de gyn, maar daar bleek niets ons in de weg te staan om zwanger te worden..
Wij hebben tot nu toe die 6 dus ook nog steeds niet gegooid...

Nod is de 23e, dus ik blijf hopen!

Groetjes Janu

Terug
Bovenaan