Al weken buikpijn en steken :(

Nou heb t resultaat binnen.
Met mn bloed was alles goed, opzich positief, dus ik hang weer op nadat ik de assistent gesproken had.
Maar nu zit ik nog steeds met die buikpijn, dus ik dacht..ja daaaaag er moet wel "iets" zijn. Ik weer bellen, moest ik het maar even een week aanzien. Dacht het niet he..ze doen er maar wat aan!!! De pijn wordt steeds erger! Ben nu zelfs thuisgebleven van mn werk omdat de pijn niet meer te harden is
Na een hoop gezeur kan ik vanmiddag weer bij de dokter terecht...ben benieuwd of ik met een pijnstiller wordt afgescheept

Nog steeds maar een heel klein beetje ongi geworden, terwijl ik normaal de eerste dag redelijk veel bloed heb, het is net of het niet door wil zetten ofzo.

Nou wordt vervolgd......

Maenca

Lullig voor je, soms kan je maar beter een positieve uitslag hebben, want dan weet je tenminste wat er is. Maarre, je niet af laten schepen hoor! Misschien kan je een second opinion krijgen? Jij kent jouw lichaam het beste en als jij het gevoel hebt dat er iets (goed) mis is, gewoon lekker zeuren.

Sterkte!

Nou kom net bij de dokter weg...
blijkt dat mijn lichaam bezig is met een miskraam
Wist niet eens dat ik zwanger was, tenslotte negatief getest,maar als je dit dan zo hoort, ben ik toch een beetje van slag. Ik weet dat het vaak voorkomt, en dat het geen erge gevolgen hoeft te hebben...maar t klinkt zo ernstig
NU is het wachten tot mn lichaam alles afstoot, moet mn koorts in de gaten houden. Als ik over een week nog niet hevig gevloeid heb, moet ik even terug komen en krijg ik een echo.

O... meiss!
Zo valt het ook wel heel erg rauw op je dak he! En het op deze manier te horen dat je zwanger bent... Wat naar voor je!
Ik hoop dat je het snel achter de rug hebt, en neem er zelf ook de tijd voor om het te verwerken.

groetjes,
Aimee

jeetje meis, dat is waarschijnlijk het laatste waar je aan dacht. Maar goed, bekijk het (een heeeeeeeeeel klein beetje) van de zonnige kant: je was ook nog niet in de wolken omdat je zwanger was. Ik begrijp dat dat het niet minder maakt, maar misschien scheelt het ietsje.....

Meis, ik hop dat het dan maar een beetje snel gaat.....
Liefs en sterkte, Annet

Bedankt voor jullie lieve reacties

Ik probeer het ook een beetje van de positieve kant te zien, liever nu dan over 4 maanden (wat bij mn tante 2x gebeurt is), dan heb je t hartje al horen kloppen e.d. dat lijkt me nog erger. T is even het woord "miskraam" klinkt direct zo ernstig.
Ik ga dit weekend ff eruit en dan hopen dat het er snel "uitkomt", zodat we het zelf ook kunnen verwerken en weer verder kunnen. Voel me zelf alleen een beetje in de warrie en heb nog veel buikpijn, maar verder gaat het wel.

Mn vriend probeerde t ook al van de positieve kant te zien (door de tranen heen), hij zei al: 1 ding is zeker....het kan wel!...dit is even pech hebben, hopelijk gaat het de volgende keer wel goed!

Hoi Hoi, kop op he! veel sterkte, enne...volgende keer beter!
Liefs....Em

Terug
Bovenaan