Al weken niet zichzelf en 's avonds niet eten

Hee hoi,

Het warm eten is hier momenteel ramp. Ons zoontje at echt alles en nu laat hij alle groente links liggen. Aardappels en vlees eet hij wel, het liefst alleen vlees. Toetje krijgt hij daarna gewoon, maar een normale hoeveelheid, ik pas het niet aan op z'n eetgedrag.
Het slapen tussen de middag verloopt anders, hij slaapt korter. 's Avonds ligt hij langer te kletsen, maar slaapt wel goed.
Het bang zijn herken ik een beetje, maar dan alleen buitenhuis. Soms bij vreemde knuffels. Blij om hier weer dingen te lezen wat ik herken!

Liefs Lientje

Ook hier is warm eten niet veel.... En fruit ook niet.
Boterhammen gaan er in als koek en vlees is ook een succes. Maar (aardappels), groente en ook fruit wil ze momenteel niet.
Zelfs fruit dus niet...?!?! Bordje weg..nee..nee.
Ik geef nu maar van die fruitpakjes. Wel duur en eigenljk wil ik daar ook niet aan toegeven, maar al 2 weken nauwelijks groente en fruit vind ik ook niks. Dus dan af en toe toch maar zo'n fruitzakje....

Hier een meisje dat wel goed eet, gelukkig. Bij ons is het een tijdje zo geweest dat de aardappelen niet favoriet waren.
Maar nu ik er een beetje saus (jus) opdoe gaan ze erin als koek. Het moet zelfs ook op de groente en die eet ze dan ook helemaal op.
Dus misschien dat dat een tip is.

Wat het slapen betreft hier gaat het ook de ene dag beter dan de andere. Ze ligt nu al vanaf half 1 in bed en is eigenlijk doodmoe, maar ze slaapt nog steeds niet. Nouja ik laat haar lekker liggen. Als ze het zat is begint ze wel te huilen of mama te roepen. Eerder gaat ze er hier niet uit.

Groetjes Anne

Pfff wat ben ik blij van jullie kids allemaal te lezen...

Myrthe dr neusamandelen zijn eruit en dr oortjes doorgeprikt. Ze zit ook steeds weer in haar oren, dus vermoed dat ze daar ook weer last van heeft.
Cb moet ik pas over 2 weken naartoe evenals de Kno arts... (zelfde dag trouwens)

Myrthe eet vlees en aardappel/rijst/pasta wel. Groente alleen niet. Ook verstopte groente (haha) spuugt ze gewoon uit.
Ik probeer er geen aandacht aan te besteden.
Wat ik wel doe is als tussendoortje stukjes komkommer/wortel/paprika/tomaat te geven, dan krijgt ze in ieder geval iets van groente binnen.

Slapen gaat gelukkig nog goed. Ze slaapt nog maar 1x maar dan tussen de 2a4 uur. En 's avonds gaat ook goed, alhoewel ze dan vaak wel lang ligt te kletsen. Maar dat vind ik niet erg, zolang ze maar niet huilt....

Maar die buien hahahaha zooo vermoeiend af en toe. En ik ga me dan zo rot voelen als de dag zo verloopt. En ik werk ook met kinderen, dus af en toe wou ik dat ik behang had hahahahahaha.

Maar dat NEEEEEE, pfff wanneer is dat over?

Liefs Irene

Terug
Bovenaan