al wel of niet vertellen...

he hallo.
Bedankt allemaal voor de reacties. We hebben het inmiddels onze ouders en broers en zussen wel verteld en ik heb het aan mijn beste vriendin verteld. Wij hebben besloten om het tegen de naaste omgeving wel te vertellen maar wanneer we   het onze andere en ook onze beste vrienden gaan vertellen weten we nog niet. Ik zie wel hoe het loopt.
Inmiddels heb ik een boek gekocht waarin ik al mijn gevoelens en onzekerheden maar ook de leuke dingen van de zwangerschap kan schrijven en ik moet zeggen dit werkt erg goed. Iedereen beleefd zijn zwangerschap toch op een andere manier. En het is logisch dat je in het begin erg onzeker bent. maar ik begin nu wat zekerder te worden en er wat meer van te genieten. In heel veel gevallen gaat de zwangerschag goed en daar probeer ik maar van uit te gaan.
Groetjes lady

hoi hoi

wij hebben het aan iedereen verteld die het maar horen wilde toen ik 7 weken was. Ik moest namelijk al naar de vk.... Tja en als je daar ineens een oude bekende ziet. Dan wordt het wel lastig als je vrienden nog niets weten. Dus vanaf deze week week de whole world het... Best wel eng, maar ja...En als het fout gaat.... tja dat zien we dan wel weer. We gaan er maar vanuit dat het goed gaat.

liefs gridje

Hoi lady ik heb gisteren getest en ik ga het vanavond tegen mijn ouders vertellen.
van mij mag heel de wereld het weten en als het fout gaat wil je toch ook steun?
Gr liselotte

Terug
Bovenaan