al zien?

Hoi meiden,

Was even benieuwd: kun je al wat zien aan je lichaam? Ik ben nu 7 weken en heb echt al een opgezette buik die ik niet meer in kan trekken, vooral savonds moet ik echt mn broek open doen anders doet het zeer.. Scheelt natuurlijk wel dat dit de derde is, dan gaat het wel sneller..Borsten valt nog mee, dat was de vorige keren wel heel snel gegroeid..
Moet toch nog een paar weken mn gewone kleren aan, wil het nog niet aan iedereen vertellen en in positiebroeken valt het helemaal op..
Hoe is dat bij jullie?
Liefs, mvtwee

Hello...
Ik leef op dit moment in de leggings met lange strakke truitjes enz...
Maar mijn buik vind ik al bijzonder groot..
Ik denk dat ik de vorige keer zo een buik had met 3 a 4 maanden..
Waar schijnlijk omdat het er 2 zijn dat het allemaal zo snel gaat...maar ik hou me hart echt vast..hoe groot gaat deze buik worden???

Zit zelf al aan de positiebroek want ik heb me buikkie ook al aardig opgezet.Ben 7 weken zwanger vandaag..Het is mijn derde zwangerschap.Dus mijn buik groeid denk ik ook sneller als dat je je eerste verwacht.helaas want zo leuk vind ik dat niet...hihi.
Wat marinde zegt heb ik ook..ik denk dat het er bij mij ook twee zijn.zit in de beide families weet ik sinds gisteren dus ook ik hou me hart vast maar zal wel heel blij zijn hoor.

liefs, nice

Ik zit in week 6 en 3 dagen. Ik zie nog niets.

Zou het ook niet aan je BMI bij aanvang liggen?
Ik zit met mijn 71 kilo op BMI 25.8, dus ben al vrij rond en zacht van mezelf.

@Marinde32 Ik krijg a.s woensdag me echo! dus ben heel benieuwd..Me buik is echt al giganties,ik ben niet heel slank van mezelf maar ook niet dik.En had geen buik voor ik zwanger werd, was net 20 kilo afgevallen vanaf de zomer..Ik heb het nagevraagd ook aan meiden die een tweeling kregen(ken er een paar) en die zeiden dat ze ook heel snel een dik buikje hadden,zou het ook leuk vinden als ik niet (als het zo is)de enige ben haha

@Vinka,
Zou kunnen maar mijn bmi ligt onder de 25 dus geen overgewicht ofzo! misschien zou dat kunnen maar dan nog,ik bedoel als je buik in 2 weken thuis zoveel groeit dat mensen er wat van zeggen die je kent, ja dan kan het ook toch wel een tweeling zijn denk ik dan hoor..maar vooralsnog afwachten geblazen..kunnen ook je darmen zijn maar dan zijn mijn darmen wel heel dik ;-)

Terug
Bovenaan