al zien?

Hey!

Hier ook een mama die zwanger is van nr.3!
Maar hier nog geen buikje hoor.. kan ook nog gewoon lekker mn eigen broeken aan, en vind het nog wel even best zo.

Borsten veranderen wel iets maar gelukkig nog niet veel groter, pfjuw je moet het wel allemaal mee slepen. Dat sommige vrouwen met 4 wk al een positiebroek dragen vind ik echt stom ahhaha.. sorry hoor!!! Ik denk dat het bij mij na de 12 weken begint.

Groetjes mammma

Nee, ik wil ook echt nog niet aan de positie broek...die heb ik bijna ook nooit gedragen...heeel veel mee rekkende kleding..lang leve zwangerschap in voorjaar /zomer...lekker jurkjes enz...

ook hier is nu duidelijk al een buikje te zien terwijl ik van de 1e pas bij 4 maanden echt een buikje kreeg. en spijkerbroeken krijg ik niet meer dicht. ben toch maar overgestapt op de positiebroeken. en ik vind zelf dat je het verschil niet ziet met een gewone broek of positie.truitje erover heen en je ziet alleen een gewone spijkerbroek.
maar ieder voor zich natuurlijk maar je bent zwanger en vind dat je daarom best andere kleding mag gaan dragen ondank dat je bijna niks ziet. gaat toch om het gemak wat je ervan hebt. geen knellende broeken en die buik kan lekker de ruimte nemen die het nodig heeft.

ik pas nog wel mijn eigen spijkerbroeken maar merk wel dat ze steeds minder lekker zitten.mijn buik kan ik niet meer inhouden en begint al aardig bol te worden.ik ben nu 7wkn 3dgn.ook ik wil het nog even stilhouden dus zoveel mogelijk verstoppen die buik.

Hoi,
Ik ben nu 6w5d, en ik merk nog niets aan mijn kleren. Wel 's avonds als ik in pyjama voor de spiegel sta, en ik ontspan mijn buik, dan lijkt het al wat. Vind het leuk om soms mijn buik extra uit te zetten, om een idee te krijgen van hoe het er straks uit zal zien.
Ik probeer wel op te letten bij wat ik aandoe, dat ik in elk geval niet het gevoel heb dat anderen iets aan me zouden kunnen zien... Lang leve de 'treggings' met lange (wijde) vesten/truien!

Zei net al in een ander topic wat erover, maar met 5 weken liep ik al in m'n zwangerschapsbroek. M'n gewone broeken kreeg ik gewoon al niet meer dicht en als dat wel lukte met veel moeite, zat het dus gewoon totaal niet comfortabel. Dus toen al lekker een zwangerschapsbroek gekocht, zo'n band om je buik is nog eens lekker warm ook!! Ben nu 9 weken en m'n buik begint al echt uit te zetten, terwijl dit pas m'n 1e is. Overal om me heen krijg ik reacties als: of het zijn er 2, of je bent al verder dan je denkt... De echo donderdag zal het uitwijzen. Deze week nog maar een broek erbij kopen, want op 1 broek leven is ook geen doen natuurlijk :)

Mijn buik is al best wel aan het groeien, ben nu 9,5 wk zwanger en heb sinds gisteren ook een zwangerschapsbroek. Of de knoop open van mijn gewone broeken ;-) Het is mijn eerste kindje maar mijn buikspieren zijn onderontwikkeld dus daar heeft het vast mee te maken!

Eerste zwangerschap en mijn borsten zijn een stuk groter. Vind mijn vriend vooral erg leuk. Ik ook wel, jammer dat ze zo'n pijn doen af en toe

Ook een dikkere onderbuik ( veel last van opstoppingen zie ander onderwerp haha). Vooral 's avonds lijkt het wel of ik al 4 maanden ben haha.

Ik heb helaas ook al een beetje last van een slechte huid, had voorheen nooit pukkeltjes of vlekjes, maar nu wel! Vooral in m'n gezicht. Hebben jullie daar ook last van?

Terug
Bovenaan