al zo dik..

Hallo allemaal!

Ik ben nu 8 weken zwanger van nr 3 en voel me al zooo dik geworden! Heel veel kleren kan ik niet meer aan (als ik niet wil laten zien dat ik zwanger ben) en gisteren vroegen maar liefst twee mensen aan me of ik dikker was geworden (na dat ik de afgelopen jaren 25kg ben afgevallen)..
Ze voegde er wel aan toe  dat ik er zo goed en  gelukkig uit zag, dus of het  door het  goede leven kwam?
Ik wilde nog  niet vertellen dat ik zwanger ben.. Heb gewoon  enthousiast verteld dat ik heel happy ben, maar  vond het best lastig..
Hebben meer meiden daar (nu) al last van?

Bij mijn vorige twee zangerschappen ben ik niet zo gek veel aangekomen (eerste 7kg, tweede 13kg) en ik wilde dat nu eigenlijk ook niet doen. Alleen als ik niet of weinig eet, ben ik zo misselijk. Zo doende ben ik heel de dag door wel aan het kanen...  Alleen op fruit of rauwkost   als tussendoor kan ik niet leven hoor. Ik moet echt 'slechte', vullende voeding.. boterhammen, koekjes, vla.. niet zo goed voor de lijn dus.

Tips????

Hoi,

Ik ben nu 10 weken zwanger (van de 1e), maar paste met 6 weken de meeste broeken al niet meer.
Helaas zakt een positiebroek nog van m'n heupen...
Niks eten werkt idd niet, daar wordt je misselijk van.
Een boterham is heel niet slecht, maar het ligt er natuurlijk wel aan wat je erop doet!
Sla de boter alsjeblieft niet over!
Heel veel mensen denken dat je van boter dik wordt, en gebruiken dat niet.
Terwijl in boter juist belangrijke voedingsstoffen en vitamines zitten.
Die hebben ze daar expres in gedaan, omdat bijna iedereen boter eet.
Wel kan je beter een dieetboter gebruiken.

Het wil schelen als je meerdere keren per dag een kleine maaltijd gebruikt.
Liever 6x een kleine als 3x een grote, zeggen ze wel eens.

Ik kijk zelf uit naar de tijd dat ik "normaal" in positiekleding pas, en me niet meer hoef te beperken tot tunieken met leggings of rokken met elastiek in de taille...

Veel succes en geniet van je zwangerschap!

Nou ik wilde hier net een topic over openen!!
Bij mij is het precies zo. Ik groei nu al ontzettend,
heb al echt een buikje!!! En dat met 7 weekjes!
Gisteren heeft iemand zelfs opgemerkt dat ik wel zwanger kon
zijn.. en we willen het ook zo graag nog even geheim houden,
maar dat lukt zo helemaal niet lang...
Tips zijn inderdaad welkom, ook hier.
Ik wil niet in enorm wijde kleding opeens gaan lopen, dat valt ook op want dat doe ik nooit, maar ik ben nu al bezig met wel kleding aan te doen die niet zo tekent!!
Ik eet niet meer of anders. Wel veel beetjes op een dag omdat ik anders gauw misselijk ben. Maar dat is wat fruit of yoghurt bijv. dus nioet enorme dikmakers. Help!

Ik herken het helemaal,ik ben nu 11 weken zwanger maar als ik zeg 5 maanden dan geloof je het ook.
Maar er is een troost, ik had dit bij de eerste ook en op een gegeven moment dan staat het groeien stil ik ben dan ook bij de eerste maar 8 kilo gegroeid in totaal.
Maar het gaat wel sneller bij de 2de pfffffffffff dikke buik en hele grote borsten.
Ik loop nu ook al trots in positiekleding, vind ik wel weer leuk hoor.
groeten henny

hallo,

Ook ik pas al 2 weken niet meer in mijn kleren en ben nu 8 weken zwanger. Mijn buikje kan ik nu gewoon niet meer verbergen, maar dat vind ik niet zo erg want iedereen weet het al namelijk.

liefs kim

Hoi,

Ik ben nu 9 weken zwanger maar bij 6 weken kon je het bij mij al zien. Bij mij komt het vooral omdat ik last heb van verstopping, mijn buik is dus niet dik van het zwanger zijn.
Iedereen weet het al om mij heen dus ik trek me er niet zoveel van aan.
Ik eet verder ook de gehele dag door kleine beetjes en heb dan ook de neiging om lekkere voedzame dingen te eten, daar pas ik nu wel voor op want ik wil niet zoveel aankomen.
Positiekleding zit inderdaad nog niet zo lekker want het zakt een beetje af en ik loop de hele dag te hijsen.....mijn eigen broeken krijg ik niet meer dicht, ik heb één grotere maat die trek ik op mijn werk nog wel eens aan maar ook daar krijg ik gedurende de dag last van.
Zijn er meer meiden die last hebben van een trage stoelgang??
Ik ben ermee bij mijn huisarts geweest en die heeft mij lactulosestroop voorgeschreven, dit neem ik nu niet meer omdat ik er zo misselijk van wordt!
Nu neem ik elke dag Activia en ik probeer zoveel mogelijk te drinken, ik kan nog niet zeggen dat het al helpt....:-(

groetjes mamajb

Hallo allemaal,

Helaas, tips heb ik niet, maar herkenning zeker wel.
Ben nu bijna 12 weken zwanger en sinds een week of twee echt flink aan het groeien. Vindt het elke ochtend weer lastig wat ik aan moet. M'n gewone broeken passen echt niet meer of zitten erg strak, maar de positie broeken vind ik ook nog niet echt alles. Vooral omdat die helemaal niets verhullen en m'n buik dan helemaal zo enorm lijkt. Bovendien heb ik nog aardig wat spekjes over van de zwangerschap van m'n dochter, dus die zie je in de positie kleding ook gelijk zo erg. Kan niet wachten tot de tijd, dat m'n buik wat steviger en ronder wordt, zodat ik tenminste trots in m'n positie kleding kan lopen.
Heb overigens wel eindelijk jurkjes met leggings gekocht. Durfde dit nooit aan, omdat m'n buik daar zo in tekende, maar straks mag dat, ha ha ha!

Zijn jullie trouwens ook al aangekomen in gewicht? Ik zo'n twee kilo al. Tijdens m'n eerste zwangerschap viel ik aan het begin alleen maar af, maar ja, ben daarna ook ruim 20 kg aangekomen. Daar ga ik nu wel voor waken hoor, want dat vond ik zo extreem veel.

Succes met de buikjes en de kleding. En sterkte voor diegene die het nog verborgen willen houden, dat wordt steeds lastiger met die groeiende buikjes!

groetjes mama van Nienke

Hier ook iemand met al een dikke buik.
Ik heb ook nog wat extra pontjes over van de vorige zwangerschap, dus de meesten denken dat ik gewoon te dik ben . Ok ik ben niet 1 van de dunsten, maar het is toch ook duidelijk al wel een zwangerbuik!
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind!!! Zo voel ik me des te meer zwanger!!!
Ik heb de positiekleding maar weer uit de kast gepakt.
De zwangerschap van mijn dochter was grotendeels in de winter. Ik heb dus eigenlijk alleen maar positiekleding voor de winter. En aangezien het nu zomer word moet ik noodgedwongen dus gaan shoppen........ errug vervelend .

Liefs Trudi (mama van Jasmijn -12 februari 2008- en .........?!)

Terug
Bovenaan