al zo dik..

Hier nog zo iemand die uit haar broeken knapt! Ik kan mijn broeken gelukkig overdag nog wel aan, maar zodra ik thuiskom, gaat hij uit en gaat een lekkere ruime joggingbroek aan.
Ik heb vooral het idee dat mijn buik boven mijn navel veel dikker wordt, ik vind het geen gezicht!!!
Ik heb ook al wat positiekleding van mijn dochter uit de kast getrokken, maar dat is inderdaad nog te groot. Ik heb toen 1 broek van noppies gekocht, en die zit wel al goed, maar die was aan het eind van mijn vorige zwangerschap ook te klein.
Ik was net voor ik zwanger werd begonnen met 'sonja-bakkeren', 3,5 kilo kwijt, maar die zitten er alweer aan. Hopen dat het daar een tijdje bij blijft...

Groetjes Hanneke

quote: apfelstrudi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-04-2009 19:25:02'));

Hier ook iemand met al een dikke buik.
Ik heb ook nog wat extra pontjes over van de vorige zwangerschap, dus de meesten denken dat ik gewoon te dik ben . Ok ik ben niet 1 van de dunsten, maar het is toch ook duidelijk al wel een zwangerbuik!
Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind!!! Zo voel ik me des te meer zwanger!!!
Ik heb de positiekleding maar weer uit de kast gepakt.
De zwangerschap van mijn dochter was grotendeels in de winter. Ik heb dus eigenlijk alleen maar positiekleding voor de winter. En aangezien het nu zomer word moet ik noodgedwongen dus gaan shoppen........ errug vervelend .

Liefs Trudi (mama van Jasmijn -12 februari 2008- en .........?!)

Trudi, ik heb precies hetzelfde probleem...nog de nodige pondjes van de vorige zwangerschap 13-3-07 maar ik ben nog maar 6 weken morgen. Mijn man zei het zelfs al.....goh je buikje staat boller....hu man nu al.....ja echt k heb zelf ook ff in de spiegel gekeken vanmiddag en idd t zit er wel al mooi.
Dat shoppen van mijn zomerkleding zal nog ff moeten wachten hihi...doe nog wel een oude zomerbroek van vorig jaar aan en een leuk ietwat te wijd tuniekje en dan maar es kijken of we ongemerkt de 12 weken kunnen halen.

Groetjes Ilona ( december mama '09 en Jarno 13-3-07 )

zit net even snel op het forum te lezen en dit komt me bekend voor! Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn 2e kindje en voel nu al een aardig buikje. Ik pas nog wel in mijn gewone broeken maar vraag me af voor hoelang nog! Ik heb even het zwangerschapsdagboek van mijn 1e zwangerschap erbij gepakt en daarin stond dat ik met 14 weken voor het eerst positiemode ben gaan kopen en met 15 weken ook de broeken droeg. Denk niet dat ik dat deze keer ga halen, haha!

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben dus gelukkig niet de enige :)
Ik heb nu twee 'normale' spijkerbroeken gekocht, die iets te wijd zijn. Voor het eerst ben ik blij met de mode.. haha. Eerst baalde ik van die lage tailles, omdat al die rollen er zo makkelijk op blijven liggen. Maar nu is het wel handig, omdat ze onder mijn buik dicht gaan, zo kan ik ze hopelijk nog een poosje dragen..
Ik ben overigens nu al 2,5 kilo aangekomen. Ik heb niet meer zo'n trek als een paar weken geleden, als ik 's morgens heb ontbeten, moet ik 3 uur later echt weer wat eten. En daarna moet ik alweer lunchen met de kids. Voor mijn gevoel lunch ik dubbelop, waardoor ik 's avonds niet meer aan eten moet denken..
Ik drink veel vruchtensappen en eet veel fruit, maar ook daar zitten veel suikers in. Dus probeer nu wat vaker thee of water te drinken. De eerste weken kon ik overigens geen thee ruiken! En oh ja, normaal ben ik echt een liefhebber van hartig en vet, de snoeptrommel toont voor het eerst sinds jaren de bodem.. ;-)
Leuk om dit soort dingen met jullie te delen!
Ik wens jullie een fijne zwangerschap! (zit momenteel zelf erg in spanning, had vannacht wat (vers) bloedverlies..)

Terug
Bovenaan