alabama en dikkidik

hey meiden hoe is het?

Alabama, morgen is het toch 2 weken geleden?Hoe is het met je? Ben zo benieuwd.
Ik hoop gauw van je te horen.

Dikkidik, succes morgen. En dan beginnen voor jou ook weer de wachtweken.

Hier gaat het goed, ik heb de hele week wel last gehad van een soort menstruatie-achtige kramp. Maar ik moet zeggen dat dat weer minder is geworden. Voor ons nog 1 week wachten.

liefs Fleur

Oh ik had dit bericht nog niet gelezen en het andere al beantwoord! Lijkt erop dat het iedere donderdag voor 1 van ons spannend is! Succes allebei!

he meiden.

bedankt voor jullie steun ja het wort voor ons allemaal op een dodnerdag spannend.

Allabama: ik duim voor je .

Fleur ik zal ook voor jou blijven duimen deze wk en dan weten we weer wat meer.
wij moeten er zo heen en dan mogen we ook weer duimen,
had je nog gelezen over die gyn wat die had gezegt afgelopoen maandag wat een kw ijf he!!!

xxxxxxxxxxxx
site is echt kkkkkkk

he dikkidik,
ik had het idd gelezen,
lekker mens!!
Wat een ongelooflijke hork om zoiets te zeggen. Dan sta je toch echt met je mond vol tanden. Hopelijk kan je haar ongelijk geven over 2 weken

Hi Natas en Fleur,

Ik heb het ook even terug gelezen, jezus, soms zijn mensen zo lomp! En meestal als je zoiets om je oren krijgt sta je met je mond vol tanden (van verbazing) en denk je later...had ik maar dit gezegd, of dat.... Tenminste, zo gaat dat bij mij altijd.

Ik heb vannacht slecht geslapen, zit zo in spanning. Vanochtend tegen beter weten in een test gedaan, niet zwanger. Laat het dan nu maar komen ook, dan kunnen we weer verder.

he alabama,wat balen weer,
ook al had je het gevoel dat het niet gelukt was,
stiekum hoop je toch wel dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden.
Hopelijk word je nu snel ongesteld,meestal lukt dat wel als de spanning er van af is.
Succes. Fleur

Terug
Bovenaan