alabama en dikkidik

Hoi, ja ik ben gisteravond ongesteld geworden. Had het even helemaal gehad met alles. Dacht even, dan maar geen kind, dan ben ik overal vanaf. Nu gaat het wel weer. Hoe is het met jullie?

hoi Alabama,
lekker dat het toch nog snel heeft doorgezet. EErst natuurlijk super balen,nu maar weer er tgen aan!
Met mij gaat het op zich wel goed,
ik begin het nu toch wel spannend te vinden. Ik zal van het weekend wat zwangerschaps testen bestellen op internet, ik heb er helemaal geeneen meer nameljk. Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben. Maar ik heb ze maar liever liggen. Nog wachten tot donderdag/vrijdag?!
liefs Fleur

he alabama en fleur.

Alabama, balen voor je maar gelukkig heb je niet al telang in spannig hoeven zitten.Maar hou moed he!! ik ken dat gevoel wel van dan maar geen kind meer, maar als je dn eventjes wat uurjes verder ben dan wil je toch wel graag wee. Op naar de volgende keer. succes maar weer zieken huis alweer gebeld of niet??? ik moet dat nm zo snel mogelijk doen 1dg het liefst ivm 3e dg een echo.

Fleur.
Ja spannend deze wk voor jou, ik blijf duimen voorr, je denkt zelf van niet, dan is juist misschien wel???? blijf duimen voor je.

Ik heb sinds donderdag veel buikkrampen na de iui, net of je ongesteld met worde of giga moet poepen. Het is niet leuk meer dit heb ik nog nooit gehad. wordt er wel gek van.
Maarja we zien wel weer over 2 wkn.

En ja ik hoop dat ik die K gyn over 2 wkn an uitlachen en kan zeggen zie je wel dat het wel nut heeft stom mens hahahaha.

xxxxxxxxxx natas

hoi natas,ik heb die eerste week ook heel veel kramp gehad,ik ging er vanuit dat dat er bij hoorde,misschien de hormonen ofzo.Dat heeft bij mij ong.een week geduurd.
Waarom moet jij op dag 3 voor een echo? Dat gebeurt bij mij dan weer niet. Volgens mij doen ze het in ieder ziekenhuis weer anders.
Hopelijk ben je snel van de kramp af.
liefs Fleur

HE fleur.

bij dag 3 kijken ze hoe het er van binnen uit ziet, dus of alles schoon is, geen resten blijven zitten enz. en dan mag je beginnen met de hormonen tot dg 10 en dan weer echo en dan wordt er gekeken wanneer iui plaats za vinden. Deze wk was ik dus dg 11 heen en toen twijfelde ze en moest ik dg 12 weer terug komen voor een echo en toen werd het dus dg 14 pas iui.
OOO jeetje echt apart dat je het bij dus weer niet gebeuert moet jij meteen vanaf dg 3 hormomen spuiten??? ik had dit ook al met de tabletten clomid.

ik heb die krampen nog nooit gehad, het net alsof je elke moment O ga worden of darmen krampen. wordt er gek van me buik is ook meer opgezet dan anders. Dacht eerst dat ik obstipatie had maar dat is het niet.
we zullen het wel merken over 2 wn.

en jij goeie hoop voor volgende wk of niet zo.??

xxxxxx natas

jep,aanstaande donderdag is het 2 weken geleden,
maar ik ben bag dat het niet gelukt id deze keer. Gister had ik wat roze bij het afvegen. Ik heb ook de hele dag al kramp in mijn buik. Ik zit nu op dag 10.Volgens mij wel iets te vroeg om al ongesteld te worden?Vanochtend een paar dingetjes licht bruine afscheiding.
Ik ga zo vaak naar de wc vandaag,ik word er zelf niet goed van.Maar tot nu toe niets meer met afvegen
Ik ga maar even een hele berg strijk wegwerken.Even mijn gedachten op wat anders
Ik houd jullie op de hoogte.
liefs Fleur

he fleur

sterkte ik ken dat elek keer naar de wc rennen en dan de stress. ik dacht ook en keer dat het tevroeg was maar ze rekenen vanaf de dg dat je eisprong is geweest.

alabama hoe is het met jou???

vandaag intake gehad voor ifv. we staan op de lijst voor feb. moet wel in dec mijn lboed laten prikken op de 3e dg cyclus en dan in jan bellen voor en echo als ik ongi word en dan de 11 jan ook een 2e gesprek met eenb verpleegkundige over prikken enz.
Het gaat wel heel heftig worden ook geestelijk maarja me man en ik kunnen er gelukkig goed over praten, ook met me ouders en zus die me steunen.

Maar ik hoop nog steeds dat we het niet hoeven te gaan doen maar ja in me achter hoofd maar wel he!!!!

ou jiullie op d ehoogte
xxxxxxx natas

Terug
Bovenaan