@ alabama, fleur en suusje

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!
vorige week hebben jullie erg met me meegeleefd en meegejuicht met mijn positieve test na de 4e IUI.
Ik ben er een weekje niet geweest (ook geen internet gehad) dus kijk nu pas weer op de site.

Hier helaas wat minder goed nieuws.
Ik heb nu al 2 avonden last van licht bloedverlies.
Gisteravond begonnen (dunne sliertjes bij het afvegen) 's nachts was het weer over. Nu is het aan het einde van de middag weer begonnen. Weer dunne rode sliertjes bij het afvegen het lijkt iets meer dan gisteren.
Ik ga morgen het ziekenhuis bellen.
Ik hoop zo dat er een verklaring voor is. En dat ik dus niet nu een miskraam krijg. (ik was zo blij na bijna 3 jaar proberen...)
Willen jullie (weer) voor me duimen??

Verder wens ik jullie veel succes met de IUI en suusje met je zwangerschap!

Groetjes Janne

Natuurlijk gaan we voor je duimen..Sterkte en hopelijk goed nieuws het is je gegund...

ha die janne,
wat rot dat je wat bloed verliest.
Toen ik zwanger was van onze dochter had ik rond week 6 wat oud-bloedverlies (bruinig),vervolgens ben ik bijna 36 weken later bevallen van ons meisje
ik hoop voor je dat dit ook bij jou het geval is dat het erbij hoort,en dat het verder goed gaat.
ik heb al wel meer gelezen dat als het niet helder rood bloed word,stolsels meekomen of je kramp krijgt dat het er dan bij kan horen.
ik lees en leef met je mee, en natuurlijk duim ik heel hard voor je.
liefs Fleur

Hi Janne,

Nee, wat een rotnieuws! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoop voor je dat het vals alarm is! Hou ons op de hoogte, sterkte. Ik ga weer voor je duimen. Liefs Noor

Hoi Janne,

Wat vervelend.
Het goede nieuws is ik had het ook in week 6 was wat helder rood bloedverlies bij het afvegen.En alles is goed met ons wondertje.
Ik was ook super bang en heb toen 's avonds nog een echo gehad. Volgens onze arts komt het heel vaak voor en zolang je geen krampen hebt en geen stolsels verliest hoeft het niks te betekenen.
Je baarmoeder is heel erg doorbloed en als de baby zich aan de wand nesteld kunnen dan wat kleine bloedingkjes ontstaan.
Bij de helft van de zwangere vrouwen komt dit voor.
Ik ben inmiddels alweer 8,5 week zwanger.
Ik ga zeker voor je duimen meid,
Sterkte en ik hoop dat er bij jou ook niks aan de hand is.

Liefs Suusje

hoi janne,
hoe gaat het?
heb je het ziekenhuis nog gebeld?
sterkte en liefs
Fleur

hey janne

jeetje ik hoop dat het alleen wat innesteling is/was en dat het nu klaar is. en je kan gaan genieten.
heb je zh al gebeld voor uitleg en echo. zoja hopelijk kon je meteen terecht!??

stertke en ik duim voor je.
x natas

Hoi,

wat lief, al die reacties!
Ik heb vandaag gebeld. Ik kon eigenlijk pas as. maandag komen, maar ik wilde niet zo lang wachten, nu kan ik vrijdag komen.
Maar ze zeiden dat er geen garantie is dat er dan al iets te zien is, ze vonden het nl. best vroeg voor een echo. (Volgens mij ben ik donderdag 6 weken.)
even afwachten nog!
Ik heb ook wat rode sliertjes (stukjes????) verloren en nu is het vooral bruinig bij het afvegen. Ik wilde dat het al vrijdag was!! die onzekerheid kost zoveel energie.
Groetjes Janne

Terug
Bovenaan