A
Anoniem
Guest
Hoi dames!
vorige week hebben jullie erg met me meegeleefd en meegejuicht met mijn positieve test na de 4e IUI.
Ik ben er een weekje niet geweest (ook geen internet gehad) dus kijk nu pas weer op de site.
Hier helaas wat minder goed nieuws.
Ik heb nu al 2 avonden last van licht bloedverlies.
Gisteravond begonnen (dunne sliertjes bij het afvegen) 's nachts was het weer over. Nu is het aan het einde van de middag weer begonnen. Weer dunne rode sliertjes bij het afvegen het lijkt iets meer dan gisteren.
Ik ga morgen het ziekenhuis bellen.
Ik hoop zo dat er een verklaring voor is. En dat ik dus niet nu een miskraam krijg. (ik was zo blij na bijna 3 jaar proberen...)
Willen jullie (weer) voor me duimen??
Verder wens ik jullie veel succes met de IUI en suusje met je zwangerschap!
Groetjes Janne
vorige week hebben jullie erg met me meegeleefd en meegejuicht met mijn positieve test na de 4e IUI.
Ik ben er een weekje niet geweest (ook geen internet gehad) dus kijk nu pas weer op de site.
Hier helaas wat minder goed nieuws.
Ik heb nu al 2 avonden last van licht bloedverlies.
Gisteravond begonnen (dunne sliertjes bij het afvegen) 's nachts was het weer over. Nu is het aan het einde van de middag weer begonnen. Weer dunne rode sliertjes bij het afvegen het lijkt iets meer dan gisteren.
Ik ga morgen het ziekenhuis bellen.
Ik hoop zo dat er een verklaring voor is. En dat ik dus niet nu een miskraam krijg. (ik was zo blij na bijna 3 jaar proberen...)
Willen jullie (weer) voor me duimen??
Verder wens ik jullie veel succes met de IUI en suusje met je zwangerschap!
Groetjes Janne