@ alabama, fleur en suusje

Hoi,
pfffff..... zenuwslopend, het liep ook nog eens meer dan een half uur uit in het ziekenhuis.
Ik ben helaas nog niet voor 100% gerustgesteld.
Er zat een vruchtzakje en dooierzak en dat was de goede grootte voor de tijd van de zwangerschap (6 weken). Dus dat was op zich positief.
Maar er was helaas (nog?) geen hartje te zien....
Het kan nog alle kanten op, voor nu zag het er goed uit, maar de kans is 50/50. Dus toch nog een grote kans dat het alsnog mis gaat...
Aan de ene kant weet ik nu dat ik nog geen miskraam heb gehad de afgelopen dagen, maar aan de andere kant is het nog steeds erg spannend. Over 1,5 week moet ik weer terugkomen. Dan zouden we zeker een hartje moeten zien.

Bedankt voor het meeleven!!!

Groetjes Janne

zooo,jij houd het spannend!
Op zich goed nieuws dat het geen miskraam is geweest van de week! Maar ik kan me ook voorstellen dat jij er nog niet gerust op betn,
1,5 week duurt wel weer heel lang.
Is het vloeien gestopt?
Nou meis,ik blijf voor je duimen,en hopen op een mooi kloppend hartje binnenkort!!
liefs Fleur

pffff wat spannend meid.Ik kan mij voorstellen dat je nog niet helemaal gerustgesteld bent,maar ik heb wel vaker gehoord dat het hartje nog niet te zien kloppen was met 6 wk.
Ik was zelf 6wk en 2 dg toen we voor het eerst het hartje zagen zien kloppen.Dus mischien net een paar dagen te vroeg voor jullie.
I hope sooo!!!

Liefs Suusje

Hoi meid, wat een spanning zeg. Kan me voorstellen dat je leeft tussen hoop en vrees. Maar probeer positief te blijven, het kan allemaal nog! Sterkte de komende dagen!

he meid.

jeetje wat spannend deze 1,5 wk wachten nog, maar gelukkig wat het niet helemaal slecht nieuws, maar nu blijf je ongerust watik me helemaal voor kan stellen. MAaar blijf heel positief denken en duimen. dat blijf ik ook voor je doen.

sterkte xxxxxx

Terug
Bovenaan