Alabama, Fleur, Moeska en dikkidik

Hey meiden hoe is het met jullie?

@Fleur is de 5e IUI op een teleurstelling uitgelopen?

Morgen is het voor mij 2 weken geleden dat ik IUI2 heb gehad. Vandaag zit ik op dag 14 en mijn menstruatie is nog niet doorgezet.... Alle klachten zijn aanwezig maar het zet maar niet door. Vanmorgen maar een test gedaan die 2 jaar over de datum is en deze gaf negatief aan. Ik geloof niet zo in over de datum dus het zal wel zo zijn. Ik hoop maar dat het morgen door gaat zette want dit is echt slopend....

x

hoi moeska,
balen meid,
laat het dan maar doorzetten als je toch een negatieve test hebt.

ik zit morgen ook op 2 weken na de IUI.
Begin van de week bruinverlies,
maar het is weer gestopt,
ik weet niet wat ik moet denken?!
Ik heb eigenlijk nog geen test gedaan,
omdat ik elke keer denk dat het wel door gaat zetten.
Als het zaterdag nog niet is,zal ik gaan testen,
als ik zo lang kan wachten!
liefs Fleur

My god – wat maken wij het spannend!
Ik zit in precies hetzelfde schuitje (op die negatieve test na dan die houdbaar was tot mei 2009…). Begin van de week wat bruin bloedverlies gehad en gevoelige borsten. Het bruine bloedverlies is weg (normaal begint het bij mij daar wel altijd mee). Zitten nu op dag 15, toch?

Om gek van te worden – elkeer die spanning als je naar de wc gaat, ik heb er gewoon slecht van geslapen. En ook ergens de hoop – pfffff, slopend.

Ik heb me voorgenomen om tot zondag te wachten en als er dan nog steeds geen vuiltje aan de lucht is dan zal ik eens testen met een test die niet over datum is;-).

Meid, ik heb er een goed gevoel over dat er tenminste bij 1 van ons goed nieuws moet zijn!

Tot toi toi

moeska,
ik kon echt niet wachten met testen...
en ik had een licht positieve test!
Zou het dan toch nog zo zijn?
Ik loop iedere keer naar boven om te kijken of het 2e streepje niet weg is,dat ik me vergist heb ofzo?
Bij mij ook 2 dagen ofzo bruinverlies,dat daarna stopte,wat je zegt klopt voor mij ook,meestal zet de bloeding daarna door.
Idd ook elke keer naar de wc om te kijken of het niet alsnog komt. En zere borsten. Ik ga zondag ofzo nog een keer testen hoor.
Kan het eigenlijk nog niet geloven.
Ik heb wel kramp in mijn buik,al de hele ochtend.
Ik hoop zo voor jou dat jij ook positief test!!
liefs Fleur

Oooh my god - dat is mega goed nieuws Fleur!!! Kan me voorstellen dat je twijfeld maar een licht positieve test is ook zwanger!

Misschien dat ik toch niet kan wachten tot zondag met testen...... Ben op het werk dus kan nu niet in de verleiding komen maar er is nog steeds niks te bekennen.....

Nou - van mij krjg je in ieder geval al een voorzichtige proficiat!

Ik blijf in de tussentijd naar de wc rennen en in afwachting van!

Ik houd je op de hoogte!

Yes yes yes - zwanger! My god, sta helemaal te trillen, ook een licht positieve test in handen:).

Kan het niet geloven - na zo'n lange tijd voelt dat heel raar en mega onzeker......

Fleur, misschien is het fijn als we prive ook met elkaar kunnen mailen? Zal ik eens kijken hoe we op een veilige manier onze email adressen kunnen wisselen?

Hoe is het met jou - begin je het een beetje te geloven?

xxx

jaa,het werkt weer
ik kan de hele avond niets versturen.

moeska,wat ongelooflijk,jij ook een positieve test! ik had kippenvel op mijn armen toen ik het las. Ik kan echt nog niet geloven dat ik zwanger ben. Ik heb het gevoel alsof deze luchtballon zo doorgeprikt gaat worden.

Wat grappig dat je toch niet kon wachten met testen. Ik doe van de week echt nog een keer een test hoor.Misschien dat ik het dan ga geloven.

Hoe gaat dat bij jou,heeft de gyn gezegd wanneer je voor een echo mag komen als je postief getest hebt? Hier met 3 weken overtijd. En daarna gewoon voor de controles naar de verloskundige (of in mijn geval de huisarts die ook bevallingen doet).

Ik heb al de hele dag krampjes.Heb jij ook al ergens last van,behalve zenuwen?

Namens mij ook een voorzichtige felicitatie,ook al voelt dat nog erg raar.
dikke knuffel Fleur

Terug
Bovenaan