Alabama, Fleur, Moeska en dikkidik

Meiden,

Van harte gefeliciteerd!!!!!! Dat is wel heel mooi, allebei zwanger. Hoop op goede echo's voor jullie en een super zwangerschap. Was toch even benieuwd hoe het hier op het forum met iedereen gaat.

Liefs Supertje

Hey Fleur en Moeska,

Net toen ik dacht dat er niemand meer zwanger werd van IUI zijn jullie allebei zwanger. Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles voor jullie allebei goed gaat verlopen.

Liefs Noor

Lieve Noor,
Het is gewoon niet te bevatten en na dik 2 jaar kan ik het ook gewoon niet geloven.....Maar zoals je ziet zijn de wonderen de wereld nog niet uit dus je moet hoop blijven houden. Ik hoor veel goede verhalen over IVF de laatste tijd dus ik blijf hopen voor jullie.

Voor ons is het nu noodzaak om door de eerste spannende weken door te komen plus is ons geval nog even spannend of dat het om 1 of 2 kindjes gaat......
Heel onwerkelijke allemaal!

@Fleur
Het is gewoon niet te bevatten, toch? Wat zij je man/vriend? Mijn vriend was helemaal overdonderd - had er totaal geen rekening me gehouden.......
We zijn natuurlijk heel blij maar ergens ook dubbel want je ben al zo lang bezig en gewend aan de huidige situatie. Denk het allemaa even moet vallen.

Zal maandag eens bellen met het ziekenhuis want weet eigenlijk niet wanneer ik voor een echo kan komen. Ik hoop eigenlijk als ik zo rond de 6 weken zit (ook gezien de situatie met mijn baarmoeder, moet natuurlijk goed in de gaten gehouden worden). Ik zal wel onder controle blijven in het ziekenhuis omdat ik niet meer natuurlijk mag bevallen. Voor ons straks alleen de overweging of dat we voor de bevalling naar Nieuwegein gaan of dat we in ons streekziekenhuis blijven (in het zuiden). Maa dat is zorge voor later.

Wat betreft klachten..... De hele week is mijn buik al wat van streek (vooral snachts) en ook ik heb zo af en toe van die krampen in mijn buik/baarmoeder. Oh ja, en slaap slecht - maar dat kan ook de spanning zijn.

We houden het nieuwtje nog maar even voor onszelf want als die kleine meid iets hoort dan gaat ze daar natuurlijk over vertellen (en die hoort echt alles;-). Denk als de 1e echo god is dat we het maar delen met de rest. Als het mis gaat, dan is het ook fijn dat mensen er van op de hoogte waren.

Nou, ik blijf het toeval vinden dat we allebij zwanger zijn geworden van dezelfde dag de IUI..... Als alles goed blijft gaan nog net 2011 of begin 2012 (in ons geval waarschijnlijk het eerste).

Mijn mail adres heb ik in een paar items terug gezet - dat kletst misschien wat makkelijker!

Liefs Moeska

hoi allemaal,
ik vind het nog steeds zo onwerkelijk,
ik durf nog niet blij te zijn.
Al ben ik wel blij met mijn eerste positieve test in meer dan 2 jaar!

@moeska: mijn man denkt precies hetzelfde als ik,we durven nog niet te blij te zijn.Eigenlijk is het gewoon nog niet te geloven. Ik zit vanochtend niet helemaal lekker in elkaar,ben behoorlijk misselijk geworden van een oranje tompoes (hoe schrijf je dat eigenlijk? ).

Ik heb het ook nog aan niemand verteld hoor, al weet iedereen wel dat we met IUI bezig zijn.
Ik wacht met mijn meisje te vertellen tot een goede echo.

Mijn zusje is net als wij,vandaag 1 dag overtijd.Alleen zij is 40 weken + 1 dag zwanger. Ik wist met haar ook al heel snel dat ze zwanger was,(net na haar positieve test) dus ik zal het haar wel snel vertellen. Voor de rest houden we het nog maar even voor ons zelf.

liefs Fleur

Ik zie dat ik nu wel weer berichten kan verzenden, gisteren las ik jullie goede nieuws, ten eerste alletwee
GEFELICITEERD wat een geweldig nieuws zo voor ene doodnormale vrijdag, het is neit te geloven 2 op 1 dag en nog alletwee met iui, dat geeft weer een hoop moed en hoop voor anderen.

Nou meiden geniet ervan en hopelijk zien jullie snel een kloppend hartje/of 2 in jullie buik zitten.

Fijn weekend!!!!

dank je wel WEndy
Het is eigenlijk nog niet te bevatten hoor.
Morgen nog even een test ertegen aan gooien.
Hopelijk ga ik dan echt aan het idee wennen,
zo bizar als je ergens meer dan 2 jaar op hebt moeten wachten. Ik geloofde er niet helemaal meer in en dan heb je ineens een positieve test in je handen!
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan