alcohol als je kinderen hebt.

Ik vraag me af hoe jullie erover denken als je alcohol drinkt en kinderen hebt.
Wij vinden zelf dat ten alle tijden eentje nuchter moet blijven.

Nu vertelde mijn moeder over buren die met oud en nieuw bij hun thuis zaten, allebei dronken waren. Maar ze hebben wel twee kinderen.
Ik vind dit onverantwoord. Stel je kind word ziek mar je bent beide te dronken om ervoor te zorgen. Of het word steeds huilend wakker snachts...of je zou naar de HAP moeten maar je kunt niet meer rijden.
Ik zei dit dus tegen mijn moeder en die zegt dat ik niet zo moet overdrijven en dat komt dan wel goed.

Dus wat vinden jullie...?

drink zelf eigenlijk ook nooit wel eens 2 biertjes maar mn man wel dus dat is bij ons ook altijd goed geregeld denk idd dat het verstandig is als er in ieder gevakl 1 kan rijden of wat dan ook maar ja helaas denkt niet iedereen er zo over. kan me ook wel voorstellen dat je soms allebei over de scheef gaat zeg maar

wij drinken wel af en toe wat. Maar we zijn nooit aangeschoten of dronken. Wij vinden het sowieso onverantwoord als iemand zoveel drinkt .

ik drink helemaal niet.
niet dat we daar veel aan hebben want auto rijden durf ik ook niet hahahaha.
maar Marc drinkt nooit als pascal thuis is.

Als we een feestje hebben en we gaan allebeide heen, logeert pascal bij oma. (die niet drinkt en wel auto rijdt)

Voor pascal luste ik ze ook prima hoor. ook wel eens te.... Maar sinds pascal is geboren, voelt het niet meer goed. ook inderdaad dat gevoel van verantwoordelijkheid. Ik snap je heel goed hoor.

Ik vind dat ook ontverantwoordelijk hoor! Ik drink sowieso niet, verder dan 1wijntje kom ik niet ook omdat het voor mijn gevoel niet goed is.
Mijn vriend lust wel een biertje maar dronken is hij nooit, tenzij een hele enkele keer gaat stappen maar dan ben ik altijd thuis bij Noa.

Ik snap ook echt niet dat mensen dat doen....

Ooh gelukkig. zijn wij dus niet de enige die er zo over denken.
Voor mij hoeft het drinken sinds de zwangerschap ook niet meer. Vind het niet eens meer lekker ofzo. Vriend thuis eens een biertje...of stappen met vrienden dan wel aardig aangeschoten.

ik vind het ook onverantwoord! omdat ik nog geen rijbewijs heb zeg ik tegen martin als hij gaat drinken dat hij er rekening mee moet houden dat ie moet kunnen rijden in noodgevallen!

Terug
Bovenaan