alcohol als je kinderen hebt.

Ik vind wanneer je op pad(visite ed) bent met je kids dat je er zeker rekening mee moet houden.
Echter ik vind 1 a 2 pilsjes/wijntjes wel moet kunnen, zeker wanneer je net als wij vaak rondom house zijn zoals we hier zeggen.

Maar meer ook niet hoor.....
Anderzijds wanneer is er nood....???
Bij nood bel ik sowieso 112 hoor...
En wanneer we thuis visite hebben dan lusten we hem allebei graag we zijn niet zat hoor maar goed rijden is dan misschien ook niet handig....
Maar ik weet zeker dat wanneer ik naar de EHBO moet met 1 van de kids dat ik dan rij hoor hoe dan ook
Want ja wat is de kans dat zoiets voorvalt.
Hoe groot is de kans dat wanneer je de weg oversteekt en in botsing komt met een auto enz enz.

Dus kortom ik vind dat je beste wat mag nuttigen zolang je het verantwoord houd.
Bezatten in bijzijn van je kids vind ik NOT DONE!!

Ik vind een ritje hap ook nood haha. Kon oudejaarsavond nog effe met Tjerk op en neer. Die kwam net voor het in bad gaan een vensterbank tegen. Precies op het litteken en opengebarsten. Was trouwens een heel drama, half tien een afspraak, werd om half elf geholpen grrrrr. Om tien over elf thuis. Dus hij was ook niet meer naar bed geweest tot half twee.....

Er is inderdaad een groot verschil tussen een glasje wijn(of wat je ook drinkt) en het op het zuipen zetten.
Ik heb gren rijbewijs dus mijn man kan zich uberhaupt niet ladderzat drinken.

En ik drink wel eena een wijntje in het weekend maar komt maar heel enkel in het jaar voor dat ik het dronken ben maar doe het alleen als er iemand is voor ethan die avond/nacht of dat nou mijn man is of familie/ vrienden die oppassen

Ik drink praktisch nooit. en ben het echt wel met je eens dat er iig 1 zo fatsoenlijk moet zijn om zich verantwoordelijk op te stellen.

Je moeder zegt wel dat je je niet aan moet stellen en dat het wel goed komt. maar om je kind door iemand anders heen te laten brengen en jijzelf er met een dikke drankwalm naast zit scoor je toch geen punten mee lijkt mij!

Terug
Bovenaan