alcohol in zwangerschap

Hoi doortje,

ik heb zo'n beetje alles fout gedaan voordat ik wist dat ik zwanger was, met name veel gerookt en eens een paar glaajes wijn, zoals het uitkwam dan hè! .de eerste weken is je baby in wording nog maar een paar celletjes dus het kon echt geen kwaad tot die tijd.
Ik snap overigens je bezorgdheid, want ik heb ook heus gedacht van ; oei slechte start....
Maar geen zorgen.

Groet van Marinte

Hallo allemaal.
Nou ik moet zeggen dat ik ook opgelucht ben hoor na deze reaktie`s!!!! Ik voelde me ook al zo onzeker na de drankjes die ik heb gedronken op vakantie.
Maar ik had ook dus eerst 2 negatieve testen.
Fijn om te lezen dat er nog meer meiden met dit probleem zijn!!
Het is een mooie tijd maar ook onzeker!
Liefs Mikkie

Hoi!

Ook ik heb bij m'n zoontje 1 avondje  gedronken toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Kan echt geen kwaad, hij is nu 3 jaar. Hij kan af en toe raar doen, dus wie weet komt het daardoor, hihi....

Groetjes!

Hoi,

Ik denk dat het niet echt kwaad kan.
Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, bleek ik al 6 weken zwanger te zijn! In die tijd heb ik een trouwfeest gehad, waar ook flink gedronken is. Ook door mij.
Ik heb me daar heel schuldig over gevoeld, maar hoe vaak hoor je het niet dat vrouwen elk weekend zat zijn ondanks dat ze zwanger zijn. En die krijgen over het algemeen wel een gezond kindje.
Dus ik ga er van uit dat die ene keer echt geen kwaad kan.

groetjes Larissa (40 wkn +2dgn)

Terug
Bovenaan