alcohol

Niet echt een vraag hier, maar meer iets waar ik gister ineens aan moest denken. Je weet natuurlijk dat als je zwanger bent, je stopt met drinken en dat vind ik echt geen probleem. Het gaat me, zoals van tevoren verwacht, erg makkelijk af (het niet drinken dan), maar ik dronk dan ook maar 1 keer in de maand een wijntje ofzo.
Maar het idee dat ik met de feestdagen niks mag drinken, maakte me gister dat ik er ineens zo'n zin in had. Ik vind het ineens erg jammer dat ik met kerst geen wijntje mee kan drinken en dat ik oud en nieuw zonder champagne vier.
Ik vind het eigenlijk een beetje stom van mezelf, want ik weet natuurlijk waar ik het voor doe en tot nu toe miste ik het echt niet (zelfs niet op normaal vrij dronken feestjes). Misschien heb ik wel een klaagdagje ofzo, maar goed, ik wou het toch even met jullie delen.
Herkenbaar??
 
nou na 8 maanden niet drinken ben ik er ook wel klaar mee hoor.. zie ook elke dag alle reclames van martini, baileys enz.. arrggghhh maar ja vind het opzich niet zo probleem maar tis wel jammer met de feestdagen idd, had gehoopt dat hij er voor die tijd was zodat ik idgv een klein glaasje kon nemen ;) hahaha
 
dingen die je niet mag zijn nu wel extra lekker haha zo kijk ik nu alweer uit naar filet american met uitjes haha
maar misschien net wat monemiekje zegt alcoholvrije wijn / champagne?

 
Hahaha ja ik ga ook dit jaar weer voor de kinderchampagne!
Ben nu voor de 3 keer zwanger tijdens een jaarwisseling en elke keer tooste ik met kinderchampagne!! Het is nog lekker ook. De eerste keer heb ik aan iedereen kinderchampagne gegeven en lekker dat ze het vonden,hahahahaha. Iedereen wou weten wat voor champagne dit was!!

Verder kan ik ook gemakkelijk van de drank afblijven, heb het trouwens nooit een probleem gevonden om als enige niet te drinken op een feestje (terwijl ik best van een wijntje, of mixje hou!)

Groetjes Anne

 
Terug
Bovenaan