alcohol

Niet herkenbaar met drank, want ik drink niet, maar ben nu zwanger van de 4e, dit is de derde keer dat ik geen halfgaar vlees mag met kerst,, en heb zo'n zin een lekkere biefstuk,,haha
Die kinderbubbels doe ik dus zowiezo graag met de kids ;-)
Liefs
 
Heb geen problemen met niet drinken.... ik dronk sowieso al niet heel vaak... en heb er nu geen last van... vorige 2 jaren zat ik met de jaarwisseling ook aan de fris.. voelde me beide keren niet erg lekker... hoop dit jaar niet ziek te zijn... maar ik ga dan dit jaar ook niet mee de feesttent in.. ben dan 29 week zwanger en vertrouw dat gewoon niet.
 
Hier genoten we wel van een wijntje bij het eten, maar dat doe ik dus nu even niet. En inderdaad naarmate de kerst dichterbij komt ben ik naarstig op zoek naar alcoholvrij wat wel te drinken is (helaas nog niet gevonden). Heb echt weer zin in een lekker wijntje of een glaasje port! En dat terwijl het me in het begin, eigenlijk tot december, me heel makkelijk af ging en geen heimwee had naar een borrel.....

Jip en janneke bubbels even dit jaar! En verder is het nog even afzien.... voor een goed doel, want het schijnt erger te zijn dan nu gedacht wordt, al hangt het erg samen met eigen aanleg... Vaag verhaal, maar vriendin had er laatst een presentatie over en vertelde dat.

Succes en ontzettend fijne alcoholvrije feestdagen!!!!
 
hihi jah die felet american, en brie, dat vind ik erger dan geen drank. Heb aan mijn man gevraagd als kraamkado een broodje brie en een broodje filet american.
Maar alcohol vrije wijn en champagne is een oplossing, en 1 glaasje kan geen kwaad hoor. Wat je eigen gevoel er bij is. Feestse
 
zelf drink ik nooit alcohol, dus dat mis ik niet, maar ook hier voor de 3e keer zwanger met kerst/oud & nieuw en dat is met eten/menu wel even rekening houden, maar ach dat komt wel.

Heb bij nummer 2 en 3 lang borstvoeding gegeven en volgde toen vanwege kma zelf een koemelkvrij dieet. En dat ging me heel goed af, maar net als wij jij nu hebt... heb je dan afentoe zo'n dag dat je gewoon zooooooooon zin hebt in iets.... voor mij was dat een lekker ijstoetje met kerstdiner.... en dan lijkt het net alsof er nooit/niks mag :)

Alternatief verzinnen en daar heerlijk van genieten.
 
Ik heb voor de feestdagen wat Bavaria 0% in huis gehaald, had het van de zomer een keer geproefd (voor ik zwanger was) en toen vond ik het lekker. Dus heb er nu wat in huis gehaald.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik met oud en nieuw wel een glas champagne op, langzaam gedronken en veel water ernaast. Zelfde als met kerst, geloof ik toen over 1 glas 4 uur gedaan en ondertussen 3 glazen water. Rest van de zwangerschap niets genomen. Nu neem ik met de kerst gewoon lekker een alcoholvrijbiertje in een mooi bierglas, staat ook gezellig en is lekker.
Jip & Janneke bubbels had ik vorig jaar voor mijn schoonzus die toen zwanger was, maar dat viel bij niemand in de smaak. Veel te zoet..
Fijne dagen iedereen!
 
Ik heb voor de feestdagen wat Bavaria 0% in huis gehaald, had het van de zomer een keer geproefd (voor ik zwanger was) en toen vond ik het lekker. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik met oud en nieuw wel een glas champagne op, langzaam gedronken en veel water ernaast. Zelfde als met kerst, geloof ik toen over 1 glas 4 uur gedaan en ondertussen 3 glazen water. Rest van de zwangerschap niets genomen. Nu neem ik met de kerst gewoon lekker een alcoholvrijbiertje in een mooi bierglas, staat ook gezellig en is lekker.
Jip & Janneke bubbels had ik vorig jaar voor mijn schoonzus die toen zwanger was, maar dat viel bij niemand in de smaak. Veel te zoet..
Fijne dagen iedereen!
 
Terug
Bovenaan