Alcohol

Toen ik van mijn eerste zwanger was kwam ik er o.a. achter omdat alcohol me niet meer smaakte (geen zorgen, ben geen alcoholic, ook niet in ontkenning), maar bij deze, heb gewoon echt zin in een glas champagne, of een biertje!!! Natuurlijk doe ik dit niet (nog geen kersenbonbon :p), maar waaaaar komt dat nou weer vandaan... echt... to weird! :)
Zijn er meer mamma's met... uuh 'dorst'?
 
tja niet dat, want drink nooit alcohol. Maar heb wel rare zin in dingen.. Zoals ja schik niet, chocolade met currysaus ;) bah zou je denken.. Of een vette hap.
 
Ik heb ook heel veel trek in een lekker koud biertje! Vooral met de feestdagen vond ik het wel even lastig, dan drink ik graag een glaasje mee. Ik ben ook geen alcoholist maar op die momenten drink ik graag iets. Ik ben nu bijna 36 weken. Ik denk wel dat ik straks na de bevalling een heerlijk koud biertje zou lusten! hahaha

 
Ik drik normaal bijna nooit, 4 glazen per jaar is voor mij veel. maar ow wat heb ik een trek in een wijntje en wat ruikt bier lekker terwijl ik dat nooit lekker vond
 
Ook ik heb geen drankprobleem. Normaal gesproken drink ik ook bijna nooit. Maar sinds ik zwanger ben heb ik af en toe vreselijk veel zin in een glas wijn! En nee, ik neem ´m niet! :)
I
 
haha hier eentje die ook snakt naar een biertje,
het liefst een donker biertje.
ik heb geen druppel alcohol gehad tijdens de zwangerschap, de vorige ook niet.
maar nu kan ik niet wachten dat deze dame buiten komt spelen zodat ik ( laat ik maar beginnen met ) een paar slokjes bier kan nemen als mijn man een biertje drinkt.
normaal drink ik eigenlijk geen bier, liefst een zoet wit wijntje, niet veel hoor. eigenlijk alleen op een verjaardag of feestje en dan hou ik het ook bij 2 glasjes.
 
Terug
Bovenaan