Alcohol

Hoi,
ik kreeg afgelopen week een alcoholvrij rose biertje van mijn vriend. Het was heerlijk!!! Het was dus vooral de smaak en niet de alcohol waar ik zin in had. Nu wordt tijdens de negen maanden beurs ook de beste alcoholvrije wijn gekozen. Dat bestaat dus blijkbaar ook. Geen idee of dat lekker is, maar als het de smaak is waar je zin in hebt? Misschien eens proberen?
Succes
 
Ik drink normaal nooit alcohol maar nu denk ik wel eens ik lust wel een glas zoete witte wijn of een donker biertje.

Echt zo stom.
Ook als ik langs de frituur loop waar ze een muur hebben met snacks moet ik me inhouden om frikadellen te pakken.

Verder gaat h wel met gekke dingen.
 
Ken het gevoel ook wel hoor, elke keer als mijn man een whiskey neemt heb ik echt zoiets van ohhhh lekker, maar je weet waar je het voor doet en neem het dus absoluut niet.
Wat ik kan aanraden is alcohol vrije wijn....heb ik met de feestdagen gehad en het was net of ik een wijntje had met alcohol smaakte net zo..!
 
Val77, Anoli, ik hoor graaaaag welke wijn dat is :)
En geen zorgen, heb niet de neiging om eraan toe te geven hahaha! Verbaas me erom ;)
Heb zelf ook alc.vrij rose bier hmmm! :D gaat dus vooral om de smaak!
Ben nu een reeks boeken aan het lezen wat zich afspeelt in een paar 100 jaar terug (Game of Thrones) en daar hebben ze het steeds over warme wijn met kruiden enzo (niet hetzelfde als gluhwein), en dan met dat koude weer!!! Hmmm!
Heb dus druivensap (goede, niet appelsientje) in huis, dat verwarmen, met een kaneelstokje, vanille (uit een stokje) en een goeie lepel honing, echt zalig!!
 
Verlang niet meer zo erg naar alcohol dat had ik met de feestdagen wel maar nu eigenlijk niet. Vriendlief is sinds oud en nieuw al gestopt met de drank omdat hij toch moet rijden als bevalling begint.
 
Ook ik heb echt zin in een koud biertje of een lekker wijntje. Daarom staan er ook rosébiertjes 0% in de koelkast! Ik heb afgelopen weekend voor het eerst wel 3/4 biertje op en oh oh wat was dat lekker! Ik ben nu 19 weken zwanger en kon er zó van genieten dat ik het het wel waard vond. Ik denk dat 1 biertje of wijntje in rustig tempo op z'n tijd niet zo heel veel kwaad kan.
 
Terug
Bovenaan