alicia's verhaal:ziekenhuis,pcos,primolut n,clomid,gonal f,pregnyl

nou zo als ik al eerder zei

ik had volgens het ziekenhuis tussen de 19e/22e augustus moeten bloeden het is woensdag 19e niks tot zondag 23e nog steeds niks dacht bij me zelf als ik woensdag nog niet bloed ga ik bellen dinsdag nog niks dus 14:30 bel ik het ziekenhuis op (kan wel langer wachten maar moet ook straks weer 10dagen 3x daags primolut n slikken gaat het wel lang duren het duurt nu al weer heel lang) en ik zeg ik bloed nog steeds niet dus vraagt ze kan je morge langs komen voor n echo en bloedprikken want dat staat in je dossier dus ik zeg ja tuurlijk ik maak de afspraak voor 16:15 woensdag 26augustus 2015 12:00 ga op mn werk naar de wc veeg af en ja hoor ik bloed licht roze ik had al n vermoeden/uitgerekend dat het vandaag was en niet hun datum dus ik weer bellen ik zeg zou de 19/22 moeten bloeden maar is niet gebeurd had gistere gebeld ik heb straks n afspraak ze zegt meteen je bent gaan bloeden ik zeg ja ze zegt als het door zet bel ons dan kan je gaan beginnen met prikken vrijdag anders maken we n afspraak moest dan laat op de middag laten weten of morge hoe het gaat hoop van wel dat ik weer mag gaan prikken vrijdag 62half dan is het weer afwachten
 
Terug
Bovenaan