@ alle aanstaande tweelingmama's

Ohh wat super toch geweldig......
Pcies nu zijn ze zeker 2 eiige hahahah...

Begin je ook al vocht vast te houden of valt het mee...Bij mijn begint het nu al ...

Vorige week met dat benauwde weer, had ik idd ineens last van wat dikkere vingers en voeten... Maar verder eigenlijk niet. Meeste pijn heb ik van mijn bekken en last van harde buiken en darmen (die zitten ergens aan de zijkant opgevouwen ofzo, haha!).
Heb wel meer energie, dus dat is fijn. Over 2 weken, gaan we met zn drietjes nog even lekker een weekje weg en ook aan de babykamer beginnen, heel veel zin in!
Jullie nog vakantieplannen?

Nee we hebben geen vakantieplannen we willen in Feb volgende jaar ff lekker er tussen uit gaan, maar dat moeten we even aankijken hoe het met de twee mannen gaat.Want we willen gaan vliegen haha dus dat wordt nog wat.

Beter dat je nog niet echt vocht vasthoudt ik vindt het echt geen pretje.Maar ja ik ben al ruim over de helft dus.

Hoeveel weken was jij? Ik ben nu a.s zaterdag 24 weken..

Nee we hebben geen vakantieplannen we willen in Feb volgende jaar ff lekker er tussen uit gaan, maar dat moeten we even aankijken hoe het met de twee mannen gaat.Want we willen gaan vliegen haha dus dat wordt nog wat.

Beter dat je nog niet echt vocht vasthoudt ik vindt het echt geen pretje.Maar ja ik ben al ruim over de helft dus.

Hoeveel weken was jij? Ik ben nu a.s zaterdag 24 weken..

Terug
Bovenaan