@alle dames

Net een heel verhaal geschreven, is alles ineens weg grmbl#%&*@!?>(^!!!!!!

Bedankt weer voor alle lieve berichten. Heb ondertussen het gesprek met mijn schoonouders gehad. Ze nemen mij het kwalijk dat ik niets heb verteld. Ze zijn erg geschrokken van mijn verhalen en vonden het niet normaal dat zij van niets wisten.....(MIJN EIGEN VADER WEET ZELFS VAN NIETS!!) Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee!

Heb in ieder geval mijn hyves vollledig afgeschermd (bedankt voor alle tips). En ik heb besloten dat ik mijn verhaal hier gewoon blijf doen als ik dat nodig heb! WANT ALS ZO'N ZIELIG PERSOON HET NODIG VIND OM MIJN VERDRIET, PIJN EN FRUSTRATIES AAN DE GROTE KLOK TE HANGEN, DAN DOE JE DAT MAAR!! Ik laat mij niet 1 van de weinige uitlaatkleppen die ik heb ontnemen!

Ik heb sinds het gesprek wel een enorme terugval gekregen. Ben eigenlijk weer helemaal terug bij af. Ben echt alweer dagen heel erg depressief en kan nergens van genieten. Ook niet van Jasmine!! Heb ook weer verschrikkelijke gedachten gehad, ik wilde weer weg en zelfs erger, ik dacht weer aan zelfmoord. Maar gelukkig ben ik zelf wel sterk genoeg geweest om dat te overwinnen en niets te doen.

Ik voel me in ieder geval weer heel erg slecht, kan weer helemaal opnieuw beginnen, met dank aan 1 verschrikkelijk persoon! Mijn schoonouders willen niet vertellen wie het is geweest, DIEGENE WORDT WEL BESCHERMT!!

Tot snel weer dames xxxx

Jeetje, dit schiet niet op meid! Heb wel enorm veel bewondering voor je dat je ondanks alles toch sterk genoeg bent. Wat vind jouw vriend/man hiervan?
Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik het tegenover mijn ouders eisen dat ze me vertellen wie het was, zoniet dan geven ze blijkbaar meer om die persoon dan om zoon/schoondochter/kleindochter. Reden genoeg dus om het contact volledig te verbreken. Dat kan je er dan echt niet bij gebruiken.

Heb je inmiddels al wel contact gehad met een maatschappelijk werkster of een psycholoog oid?
Ik hoop dat je snel beter wordt Danielle, tis gewoon een vreselijke klote ziekte.

Heel veel sterkte meid! Het zal hard werken worden met ups en downs, maar probeer vertrouwen in jezelf te hebben.

Liefs, Nicole

En even voor diegene: HEB JE DAN NU EINDELIJK JE ZIN? IS DIT NU WAT JE GRAAG WILDE?

Wat ontzettend knap van je dat je toch het gesprek met je schoonouders bent aan gegaan.
Maar vindt het eigenlijk te belachelijk voor woorden dat je schoonouders niet willen vertellen wie die persoon is, die dit allemaal zo nodig moest door kleppen.
Wat jammer meid dat je nu weer terug bij af bent en dat je je weer zo vreselijk voelt. Hopelijk krabbel je snel weer een beetje op, zodat je weer een klein beetje kunt gaan genieten. Ook al is het van de kleine dingen. Geloof in jezelf meid, want ik vind je een enorme sterke vrouw en heb nog steeds diep respect voor je!!!! Ik vind het ontzettend fijn dat je toch besloten hebt, om gewoon hier lekker je verhaal blijven doen en wij zijn er altijd om even naar je te luisteren en je een hart onder de riem te steken.
Heel veel sterkte meid!!!!!

Liefs marielle

wouww wat knap dat je het gesprek bent aangegaan zeg ik had dat dus niet gedaan!!!! en dat je schoonouders er niet blij mee zijn beetje apart alsof jij er wel blij mee bent dat je het hebt!!!

en begrijp niet dat ze die sukkel beschermen ik zou denk echt "eisen" desnoods via mn man dat ik die naam zou weten en dan zou ik hem eens flink de waarheid zegge.....

ik snap dat je een fikse terug slag hebt gehad dit is ook niet niks wat je er even bijrkijgt zeg jeetje!!!!

slik je toevallig ook vitamine b??? ik heb namelijk exact hetzelfde gehad en kreeg via de psych het advies om vitamine b te slikken mensen met een depressie missen vaak dat stofje!! bij mij werkte het goed!!!! tuurlijk het neemt niet alles weg maar ik was wel vrolijker en kon meer verdragen over de dag!!!

meid ontzettend veel sterkte ben blij dat je hier nog je verhaal kwijt durft en wij zullen je steunen zo goed als (wij) ik kan!!!!

liefs en een dikke knuffel

danielle

O o meid toch!Wat klote voor je,maar ik vind het knap van je dat je het tenminste van je afschrijft!
Ik weet wat je door maakt,ik heb geregeld terug vallen,ik slik nu wel goede antidepri pillen en jij?
Werken ze al,als ze niet goed werken zou je ev andere kunnen vragen aan de ha,het schiet ook niet op dat je schoonouders zo reageren,dat maakt het nog erger.
Ik ben ook benieuwd wat je man ervan vind.
Ik hoop echt voor je dat het beter word,word het ook wel uiteindelijk,je praat er tenminste over!
Heel veel sterkte Bianca

O o meid toch!Wat klote voor je,maar ik vind het knap van je dat je het tenminste van je afschrijft!
Ik weet wat je door maakt,ik heb geregeld terug vallen,ik slik nu wel goede antidepri pillen en jij?
Werken ze al,als ze niet goed werken zou je ev andere kunnen vragen aan de ha,het schiet ook niet op dat je schoonouders zo reageren,dat maakt het nog erger.
Ik ben ook benieuwd wat je man ervan vind.
Ik hoop echt voor je dat het beter word,word het ook wel uiteindelijk,je praat er tenminste over!
Heel veel sterkte Bianca

Lieve Danielle, ik snap echt wel dat je het niet met iedereen wilt delen, maar onthou dit; je hoeft je nergens voor te schamen!!!! Het is een hele rottige, nare ziekte en je mag zo trots op jezelf zijn omdat je zo aan het vechten bent. Meid, je bent een kanjer!

Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte met die moeilijke weg terug.

Ik sluit me bij Nicole aan. Even voor diegene: HEB JE DAN NU EINDELIJK JE ZIN? IS DIT NU WAT JE GRAAG WILDE?

Ben een paar dagen niet op het forum geweest en ik ben erg geschrokken van je vorige topic. Wat bezielt iemand om dit uit te printen en aan andere mensen te laten lezen. Je bepaalt toch zeker wel zelf tegen wie je wat verteld???? Het is jouw eigen keus om het niet tegen je schoonouders te willen vertellen. Tuurlijk, dit is een openbaar forum, maar ik vind het toch een behoorlijke schending van de privacy. Ook jammer dat jouw privacy blijkbaar niet telt, maar wel van degene die zon achterbaks kunstje uithaalt!

Ik vind het heel goed dat je je verhaal met ons deelt! Ik hoop dat degene die dit heeft gedaan eens flink achter zijn / haar oren gaat krabben. Hoe zou degene het zelf vinden als een heel persoonlijk verhaal op die manier wereldkundig word gemaakt?

Meis, ik wens je heel veel sterkte met de rotgevoelens die je hebt en met je schoonouders! Je bent juist een kanjer dat je hulp hebt gezocht en er met ons over wilt praten.

Dikke knuffel van mij!

Terug
Bovenaan