@alle dames

grgrgrgrgrgrgr had ik net een hééééél lang verhaal getypt...weg issie!

Het kwam hier op neer:

Danielle ik ben trots op je hoor! Ik had gehoopt dat je schoonouders je hadden opgevangen ipv jou te verwijten dat je ze niks had verteld! Je hebt het al zo rottig!

En ik had ook nog iets getypt voor dat .....:
BEN JE NOU BLIJ?? IK HOOP DAT JE OP Z'N MINST ALLE NACHTEN WAKKER LIGT VAN SCHULDGEVOEL! EN NU WIL IK ALLE SCHELDWOORDEN DIE ER BESTAAN TYPEN, MAAR JE BEDENKT ZE ZELF MAAR!

Dit bericht kreeg nav mijn vraag aan het beheer van het forum: 'Hi Kim,Wat vervelend dat er privéproblemen van iemand anders aan de grote klok zijn hangen.Wij raden onze bezoekers daarom altijd aan voorzichtig te zijn met privégegevens, het forum is immers open, net als vele andere fora. We willen het forum ook open en toegankelijk houden, dit om het zo laagdrempelijk te houden voor iedereen. Ervaring leert dat mensen die kwaad willen dit ook wel lukt op een gesloten forum. Wat ik adviseer is om goed na te denken wat je op het forum plaatst. Ik kan eventueel berichten met privegegevens verwijderen van het forum. Als je dat wilt laat dan even weten om welk onderwerp (liefst met link) het gaat. Groetjes, Aukje van Damredactie JongeGezinnen.nl'

Dat heeft dus niets geholpen, helaas! Maar ik ben erg blij dat je je verhalen gewon blijft vertellen omdat dit ten eerste goed is voor jouzelf en ten tweede: wij zullen er altijd voor je zijn!

Dikke cyberknuffel Kim

Pffffffffff idd...... heeft diegene nu zijn zin.....
Danielle groot gelijk dat je gewoon door blijft vertellen hier... en laat ze toch de klere krijgen die mensen die je pijn doen!!...

Als idd je schoonfam. diegene belangrijker vindt als jou en je man en kind dan laat ze lekker..... jij hebt wel wat anders aan je hoofd...
Ken dat niet uitstaan dat sommige mensen altijd zo met andere bemoeien... als ze t zelf krijgen dan zijn ze ineens zielig..

Maar ik vindt je echt heel sterk en hou vol meid je komt er wel overheen...

Dikke knuffel Joyce

Nou zeg, wat belachelijk van je schoonouders. Alsof je hun verantwoording schuldig bent! Wat vindt
je man daarvan? Vreemd dat de identiteit van de klikker beschermd blijft!!! Hallo, wiens kant kiezen ze nu eigenlijk?

Ik vind het heel goed van je dat je toch je verhaal blijft doen. We zijn er voor je hoor!

x Martha

Terug
Bovenaan