Alle februari 2009 mama's hier melden!

Nou ik geloof dat ik de eerste aanstaande mama voor februari 2009 ben! Uitgerekend op 1 februari! In januari van dit jaar heb ik een miskraam gehad. Daarvoor deden we er ruim twee jaar over om van de eerste zwanger te raken en nu was het in de derde ronde al weer raak!

Ik hoop dat alles goed gaat natuurlijk! 24 juni hebben we de eerste echo!

Dames.. ik wacht op jullie! Dat er maar een hoop zwangeren zich aan deze  maand  mogen toevoegen!

Groetjes
Juicy XS

Hallo Juicy,

hier dan de tweede zwangere moeder, die uitgerekend is op 2 februari!! Welliswaar mijn tweede kindje, maar net zo spannend!! Vooral omdat ik sinds 4 weken in Duitsland woon. Alles is wat dat betreft nieuw voor me.
Laten we hopen dat alles goed zal gaan de eerste weken. Ik moet nog een dokter bezoeken hier en dan horen we wel wanneer de eerste echo gemaakt kan worden. We houden elkaar op de hoogte, hoop ik. Leuk hoor!!!!

Groetjes Rastababy

Hoi Dames,

Ik hoor hier niet thuis (decemberforum), maar kom even spieken bij jullie als jullie dit niet erg vinden haha en ik zag jullie zwangerschapslijstje en las dat iemand voorstelde om de afspraken er ook bij te zetten. Nu was ik net ook even aan het spieken bij het januari forum en misschien kunnen jullie dat lijstje kopieren, want daar is iemand heeeeeeeel creatief geweest...........................
Verder allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopenlijk gaat alles voorspoedig!!!

liefs Daan

zwangerschapsdementie heet dat geloof ik.................plaats ik het bericht nog op het verkeerde forum, want dit is natuurlijk het lijstje wat ik bedoel voor de januari moeders haha, maar goed felicitaties zijn natuurlijk ook voor alle moeders in dit forum bedoeld en ik kom nog weleens spieken

Gefeliciteerd Rastababy!! Super leuk ook, 2e kindje dus! Ben ook benieuwd hoe alles zal gaan in Duitsland. Ik heb je toegevoegd aan de lijst en heb het meteen ff ingekort. Hij wordt vanzelf langer naarmate hier meer meiden bijkomen!

@daantjuh.. hihi.. ja heb hem in excel gemaakt, heel gemakkelijk!

En het idee is dan als straks eventuele geslachten bekend zijn om de balken een blauwe of roze kleur te geven, lijkt me best overzichtelijk en leuk om bij te houden van iedereen!!

Hallo meiden,

Hier nog een februari mama!!! Ik ben sweety, zondag 32 jaar en al mama van Justin tarachand van 13 maandjes!! Ik heb voor deze zwangerschap 3 miskramen gehad, dus voor mij blijft het nog wel ff spannend en heb daarom ook nog geen afspraak gemaakt bij de VK...durf nog niet....maar hopelijk komt het dit keer wel goed, want voel me echt zwanger!!! Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!1 Er waren al paar meiden op zwanger zijn forum die ook in februari zijn uitgerkend, ik zal het daar ook ff erbij zetten dat het forum er is!! harstikke leuk en allemaal een mooie en voorspeodige zwangerschap gewenst!! Ik zal mezelf ff toevoegen op het lijstje...weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar ik gok het een beetje..

liefs sweety

Terug
Bovenaan