Alle februari 2009 mama's hier melden!

ow ik kan hem niet kopieren zie ik, is in excel he....Juicy Xl, wil je mij toevoegen dan??

sweety,32 jaar, 2de kindje, uitgerekend +/- 7 februari, nog geen datum voor 1ste echo.

liefs sweety

Hoi Dames !

Hier nog 1 positief getest voor 3 februari !   (waarschijnlijk, cyclus wat niet helemaal regelmatig)

Dit wordt onze 2e, heb een zoontje van 7 maanden. Tis nogal onwerkelijk!

Grtz,
Hope73

Allemaal gefeliciteerd alvast!!!

Ik ben Carola, 38 jaar, en moeder van een dochtertje van bijna 15 maanden. ik heb ook na Amy, al 2 miskramen gehad. Vandaag getest, en joepie, positief!!!
We zijn er erg gelukkig mee, maar door de eerdere ervaringen ook wel heel voorzichtig....

Als het klopt wat ik heb berekend zou ons 2de kindje rond 4 februari moeten komen!!!

Ik hoop dat ik deze keer dus wel bij de februarimoeders mag blijven!!!!

Ik hoop dat jullie me ook op de lijst zetten, want weet nu al dat ik dat niet voor elkaar krijg!! hahahah

groetjes Carola, mama van Amy

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat het bij iedereen gewoon goed mag gaan! Spannend is het sowieso!

Hieronder het lijstje wat jullie zelf kunnen aanpassen!

Naam
Uitgerekend

Afspraken / bijzonderheden
Geslacht

X_juicy_XS
01-02-09
1e
23
24-06-2008 eerste echo
Verrassing

Claudje
01-02-09
1e
21

Verrassing

Rastababy
02-02-09
2e

Verrassing

Hope73
03-02-09
2e

Verrassing

Carola2603
04-02-09
2e
38

Verrassing

Sweety76
07-02-09
2e
32

Verrassing

Wow, leuk, ons hele eigen forum!!! Ik ben Kipling, 29 jaar en moeder van een zoontje van bijna 19 maanden. Ik heb afgelopen dinsdag getest en hij was positief! Jippie…. Weer raak in de 2e ronde, net als bij ons zoontje. Ben uitgerekend op 02-02-2009. Prijs me echt gelukkig dat we weer zo’n mazzel hebben, maar vind het wel nog ontzettend spannend. Helemaal als ik de verhalen over miskramen van Sweety76, Carola en X_Juicy_XS lees…… Bij onze eerste wist ik pas dat ik zwanger was toen ik 7 weken was. Nu dus al bij 4 weken en de 1e echo (rond 10 weken) lijkt nog zoooo ver weg. Dus er komen nu gewoon nog een heleboel weken van onzekerheid aan….. Nouja, dat hoort er natuurlijk allemaal bij. Verheug me erop om de komende maanden gezellig met jullie te kunnen kletsen! Er komen al allemaal vragen in me opborrelen, maar ik zal het nu even bij eentje houden (zit op m’n werk): Wanneer willen jullie het gaan vertellen?? En dan bedoel ik aan je naaste familie…..
Groetjes,
Kipling

Hier nog iemand die uitgerekend is op 1 februari! Ik ben 23 en al moeder van een dochter Yara. Zij is nu 17 mnd. Heb op 26 juni (mijn verjaardag) eren eerste (intake)gesprek met de verloskundige.

Hoi!

3 februari volgend jaar komt ons tweede kindje als we de berekeningen mogen geloven, super leuk!De jongste is bijna 2 dus die geeft nu alkusjes aan de bebie op de buik (laatst ritste hij mijn vest open omte zien waar de bebie zat en toevallig had ik een shirt aan met de afbeelding van een kind erop, erg grappig).

Leuk om zo te lezen van andere februari to be moms!

Terug
Bovenaan