Alle februari 2009 mama's hier melden!

hallo,

Sinds eergisteren weet ik dat ik zwanger ben!! Na 1.5 jaar proberen voor de tweede is het eindelijk raak. 11 februari ben ik uitgerekend. HOERA.. Dus ik sluit mij bij jullie aan

Groetjes Therablondi

oooh.. ik heb ook geprobeerd om mijzelf in het lijstje te zetten , maar tevergeefs.. Kan iemand dit voor mij doen?? Ik ben 30 jaar en het geslacht willen wij (als het lukt) een verrassing laten.. Heb nog een dochtertje van bijna vier jaar. In juni wordt zij vier. Ook vertellen wij het haar nog niet, omdat ik in oktober een miskraam heb gehad. Toen vertelde wij het haar wel, maar was zij een paar weken in de war.. Wel/geen zusje?? Dus nu maken wij het haar niet moeilijk. Ze ziet het hopelijk vanzelf wel..

Groetjes Therablondi

Ook ik mag me bij jullie aansluiten!

Dit is mijn eerste zwangerschap, dus vind het heel spannend! Ben 27 (bijna 28) en getrouwd. 4 februari 2009 ben ik uitgeteld.

Ben erg benieuwd hoe iedereen zich voelt. Ik ben ontzettend moe! Daarnaast heb ik al een behoorlijke buik. Ben zeker twee kilo aangekomen. Aangezien ik behoorlijk slank ben, valt het erg op. Vraag me af hoe lang wij het nog geheim kunnen houden. Met vaderdag willen wij onze ouders inlichten.

O ja, eerste afspraak bij verloskundige is 24 juni a.s.

Hai Juicy XS

Wil je mij op de lijst zetten?

Monique
05-02-2009
2e kindje
28 jaar
we willen niet weten wat het is
27-6 1e afspraak Vk en ook gelijk echo
dankjewel

Groetjes Moon

Hoi,

Ik kom me ook melden.

Ben 21 jaar en ben op 2 februari uitgerekend. ik heb 12 juni een intake gesprek.
Vind het allemaal heel erg spannend. Ook vooral omdat ik alles alleen moet doen! en word mijn 1e kindje.

Liefs

Hallo....

Ook ik kom me even aanmelden :-D     tis allemaal nog wel erg onzeker.. heb gister test gedaan uiteraard positief !! . moet nog naar de arts enz maar als het goed is ben ik 7  februari uitgeteld ;)  Hoop dat alles goed gaat. Bij mij maar ook bij jullie !

Hoi meiden,

Wat leuk al die zwangeren, gefeliciteerd allemaal! Nog niet eens op de helft van februari en nu al zo'n lijst! Ik ga woensdag de VK bellen voor een eerste afspraak en wil ook mee gaan   doen aan moeders voor moeders. Vorige keer niet gedaan, maar wil het nu wel doen. Ga nu weer ff genieten van het lekkere weer!

Hey wat leuk zoveel zwangeren! Mag ik meedoen?

Ik ben 4 februari 2009 uitgerekend (volgens eigen berekeningen) en dit wordt hopelijk ons eerste kindje. Ik heb in november 2008 met 8 weken zwangerschap een miskraam gehad, dus het is nu extra spannend allemaal. Ik ben 29 en heb mijn eerste echo op 24 juni! Gelukkig al lekker snel.

Ik probeer nog even het schema aan te vullen...

Liefs Kat

Terug
Bovenaan