Alle februari 2009 mama's hier melden!

Hoi ik ben ( nu even nog wel) mamagup

en ik heb me net hier aangemeld dus weet nog niet hoe alles werkt. Ik vond het wel leuk dat je hier je eigen hoekje heb.

Ik ben 26 jaar oud en heb een zoontje die bijna 1,5 jaar oud is en ik ben nu zwanger! Ik ben uitgerekend (eigen berekening) op 7 februari 2009

Ik hoop dat ik hier gezellig mee mag praten

Groetjes mamagup

Hoi meiden,
Nog een toevoeging op de lijst... Ik heb vanmorgen getest en zwanger! En dat al in de 2e ronde!!!! :)

Ik ben 28 jaar, woon samen en we hebben al een zoontje van bijna 2! Wanneer ik uitgerekend ben weet ik niet precies.. onregelmatige cyclus, dus geen idee wanneer mijn eisprong is geweest.. (voel ik ook nooit) Zodra ik het weet laat ik t uiteraard weten!

groetjes

Hoi allemaal,

Wat een lange lijst zeg!! haha
Nu wordt ik wel heel nieuwsgierig of er nog bekenden bij zitten.
Maar goed dat zal later blijken. Nu wil ik ieder geval zelf   nog lekker even anoniem blijven. Nou goed 1 tipje van de sluier:
- Wie woont er nog meer in Noord Limburg?

Groetjes Milka

wauw, wat een hoop aanstaande moeders hebben wij al!!

24 juni krijg ik de intake gesprek en misschien een echo?? Spannend hoor, extra want ik heb een paar maanden geleden een miskraam achter de rug en dat wil ik niet weer meemaken.. Dusss spannend!!!!

groetjes Therablondi

hoi hoi

ik mag me ook voorzichtig hier toevoegen.
na 3 miskramen is het weer zover. ZWANGER!

ben zoals het er nu naar uitziet 18 februari ongeveer uitgerekend.
we zijn bezig voor ons eerste wondertje.

groetjes Carina

Hallo allemaal,

Hier nog een februari moeder, ik ben 24 jaar en zwanger van mijn derde kindje,
Heb al een dochtertje van 2jaar en 8 maand en een zoontje van ruim 13 maanden,
als het goed is ben ik 14 februari uitgeteld.... ga morgen de gynaecoloog bellen voor een afspraak voor de eerste echo..... spannend!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!!!

Groetjes Jolanda

Hoi allemaal,
Ik wil steeds een nieuwe lijst toevoegen, maar t werkt niet, krijg een foutmelding... Daarom maar even opnieuw, met de hand....(in een andere reactie..)
Alles verder goed met jullie? Hier alles prima. Ben soms wat misselijk, maar het voelt meer als een misselijkheid van 'IK HEB HONGER'!!! Dus niets te klagen.. de afgelopen nachten snachts wakker geweest van de honger! Dat had ik bij ons zoontje ook.. heel vervelend, midden in de nacht gaan eten.. haha.. Nu heb ik dat gelukkig nog niet gedaan, maar toen moest ik echt wel. 1 juli mag ik al naar de VK (tenminste, al.... duurt eigenlijk toch veeeeelste lang.. haha) de dag erna de echo, helemaal spannend!! ZO leuk!! Is het eigenlijk gebruikelijk je kindje mee te nemen, of zoeken jullie allemaal iemand die kan oppassen?? Mijn vriend zelf gaat uiteraard ook mee, dus die kan de kleine man op schoot nemen als ik op tafel lig..

Groetjes

Terug
Bovenaan