alle feestdagen achter de rug: tijd voor een forumdag?

Nog niet zo lang geleden een forumdag  gehad hahaha.. Was overigens súper leuk!

Maar ik sla dit keer over.. Het wordt me nu allemaal te zwaar en na een uurtje bezoek of rond hobbelen ben ik echt helemaal stuk. Wel jammer, want ik ben er altijd voor te porre!! Maar het wordt eens tijd dat ik naar m'n lichaam luister en niet eigenwijs ben :)

Alvast een super dag gewenst allemaal!!!

Esmé mv Kay en ???

(30,3 wk zwanger)

Oh, eigenlijk heb ik wel weer eens zin in een forumdagje. Maar voor mij is het wel heel erg afhankelijk van de locatie. Als het allemaal goed bereikbaar is met de trein (en het geen eindeloze reis is), zijn wij ook van de partij.
Zaterdag de 24e moet voor ons lukken en misschien vrijdag.

Maar eerst maar even afwachten waar het is, want jij woont wel aan de andere kant van het land Cissy!

Groetjes,
Geeske, Wieteke  & Freek.

Ik woon dan wel in Scheveningen, maar dat wil niet zeggen dat het hier in de buurt moet hoor. Ik ben ook bereid om een eind te rijden. Ik vind het het leukst als zoveel mogelijk mensen kunnen komen, dus moeten we iets uitzoeken wat voor iedereen te doen is. En wat de data betreft: ik had zomaar iets geprikt. Als het een andere datum wordt zodat er meer kunnen ook prima hoor....

Groetjes van Cissy

PS alleen kan ik alleen op dinsdag vrijdag en zaterdag. De zondag kan voor mij ook, maar dat zijn vaak toch wel familiedagen....

leuk, ik moet even kijken of ik kan.
Zou wel fijn zijn als het zo centraal mogelijk is.

De data ik januari gaan mij niet lukken, wij moeten dan mijn broer helpen verhuizen.
Liefs sandra

Terug
Bovenaan