alle kilo's eraf?

Ik moet nog steeds 1 kilo...misschien toch maar wat minder snoepen ;) hihi. Maar die buik ja, vreselijk. Dat duurt denk ik nog heel lang voordat dit bijtrekt, als dit bij mij nog ooit gebeurd. Och maar ja, ik heb 2 kindjes in mijn buik gehad. En mijn man vind me evengoed nog sexy :D
En anders maar corrigerend ondergoed ofzo???

nou ik ben 10 kilo kwijt maar ik was er 27 bij gekomen in de zwangerschap ik wil nog zeker 10 eraf hebben en die buik ja daar word ik ook niet vrolijk van

het is wel fijn dat die mannen roepen dat je er sexy uitziet, maar hoe krijg je dat in je koppie?! Zo voel je jezelf niet, tenminste ik niet! Gisteravond toevallig een heel gesprek en hij snapte niet waarom wij vrouwen steeds maar onze negatieve dingen die overgens niet negatief zijn moeten benadrukken?! Ja hallo, dat is nu het verschil tussen mannen en vrouwen, en ik kan mezelf gewoon niet helemaal op en top sexy voelen met zo een flubberbuik hihi!!
Corrigerend ondergoed is idd een idee, maar waar vind je nou mooi lekker zittend corrigerende onderbroeken. Die niet al je vel naar boven uit laten persen?! Iemand een idee? Ik zie wel eens van die reclames van tell sell( of is die failliet? :D) in ieder geval zoiets en dan ziet het er echt zoooo mooi plat uit. Maar waarschijnlijk allemaal trucage?!

Liefs

Terug
Bovenaan