alle kilo's eraf?

ja ik snap je wel hoor, heb precies hetzelfde mijn vriend vind me helemaal sexy met die 4 kilo extra, maar ik voel me alleen maar te dik.
iedereen zegt wel: wat zie je er goed uit. maar ik wil gewoon weer op mijn oude gewicht. en dat lukt nog niet helemaal. terwijl ik eigenlijk helemaal niet veel eet, en weinig snoep. ook in de zwangerschap heel er g op gelet.
Misschien willen we gewoon te snel.

Mijn oma zegt ook dat ik er goed uitzie. Maa dat betekend eigenlijk gewoon dat er nog een paar kilootjes teveel aanzit haha!

Ik moet nog 1 kilo maar idd nog wel een buik. Ik sport nu 3 weken en heb wel het idee dat ik wat verschil doe. En waar ik vroeger nooit spierpijn in mijn buik had heb ik dat nu wel na het sporten.

Ik moet ook nog 6 kilo van de 18. Mijn vriend wil liever dat ik het er aan laat omdat ik vrij slank was voor de zwangerschap, maar ik voelde me daar goed bij! Dus ik hoop dat als ik weer ga werken dat de laatste kilo'tjes verdwijnen. Doe nu wel elke avond buikspieroefeningen in de hoop dat mijn buik weer wat strakker word. Lijnen doe ik niet omdat ik borstvoeding geef en ik heb begrepen dat het dan heel slecht is om te lijnen. Er komen dan bepaalde stofjes vrij, die in de moedermelk komen en dan heeft je baby later weer veel kans om dik te worden, dat is ook weer niet de bedoeling he? haha
Maar ik ben bang dat ik nooit meer mijn oude broeken ga passen omdat mijn heupen wat breder zijn geworden na de bevalling. We gaan het zien he?
Liefs,
Mar

Ik moet ook nog 6 kilo van de 18. Mijn vriend wil liever dat ik het er aan laat omdat ik vrij slank was voor de zwangerschap, maar ik voelde me daar goed bij! Dus ik hoop dat als ik weer ga werken dat de laatste kilo'tjes verdwijnen. Doe nu wel elke avond buikspieroefeningen in de hoop dat mijn buik weer wat strakker word. Lijnen doe ik niet omdat ik borstvoeding geef en ik heb begrepen dat het dan heel slecht is om te lijnen. Er komen dan bepaalde stofjes vrij, die in de moedermelk komen en dan heeft je baby later weer veel kans om dik te worden, dat is ook weer niet de bedoeling he? haha
Maar ik ben bang dat ik nooit meer mijn oude broeken ga passen omdat mijn heupen wat breder zijn geworden na de bevalling. We gaan het zien he?
Liefs,
Mar

ik doe elke avond aan zumba, dat is en leuk om te doen en het werkt ook nog.
Echt een aanrader, heb de dvd's via tel sell gekocht dus hoef de deur niet uit.
Zit al onder mijn oude gewicht en kan ook al merken dat mijn buik strakker wordt.

Liefs Geeske

Terug
Bovenaan