Alle tips zijn welkom

Sjors is nu dik 7,5 maand oud en ik merk dat hij erg veel last heeft van tandjes die door moeten komen...
(hij heeft er nog geen)
Het maakt niet uit wat ik hem geef voor de nacht: fles, papfles, of een bordje met pap...
Eerst kwam hij altijd rond 02;00 uur en nu meestal rond 04.00/05.00 uur...
Ik heb hierover met het cb gebeld en verteld wat sjors zoal overdag krijgt, hun zeggen ijskoud dat hij geen honger kan hebben en dat geen flesje het snachts hoeft te hebben...
Maar als sjors het s'avond wakker wordt hoor ik soms zijn maagje knorren als ik hem dan 60 cc voeding geef, dan laat hij zich nog terug leggen...
Heb ook al spul voor zijn tandjes gehaald... en smeer dit er regelmatig op, maar het lijkt geen werking te hebben..
Ik ben ook al bij de huisarts geweest om te kijken of hij geen last van de oortjes heeft... ook deze waren schoon...
De dokter zei wel dat ik een paracetemol mocht geven omdat doorkomen tandjes veel pijn doen..
Dus heb dit ook geprobeerd... ook dit had geen resultaat...
Dus wat moet ik nu doen.. troosten laat hij niet toe... hij blijft dan ook uren huilen als hij geen fles krijgt.. als ik een fles met water met een beetje siroop geef is ook niet goed, geef ik een fles melk dan is het prima...
Maar ik ben bang dat als ik nu weer met nachtvoeding begin hier een lange tijd aan vast zit...
Heeft hier iemand ook ervaring mee, is dit een fase?
Hebben jullie nog tips
 
Hey nanjer vervelend dat hij er zo veel last van heeft. Joël heeft in begin ook veel last gehad van zijn eerste doorkomende tandje. Heeft ook minstens 2a 3 weken echt slecht gegeten en gedronken. Ik had een olifantje die was zacht, knisperde en had 2 voetjes als bijtring. Dus joël kon daar mee spelen en goed op bijten. Heeft in die periode ook bijna nachtelijks een flesje gekregen omdat hij het nodig had! Hier was het dus een fase en heb er aan toe gegeven. Nu heeft hij van het weekend flink koorts gehad, veel gehuild en weinig gedronken en tada daar is tandje 3!!!