alleen borstvoeding

Hey Tinymum!
Ben zeer benieuwd hoe het zal gaan met zn eerste hapjes dan! Zou het heel veel anders zijn dan een kindje wat geen hazenlip heeft denk je? Vast geen supergroot verschil - hij zal wel net zo'n raar en verbaasd gezicht trekken als alle andere kids!  Spannend hoor!

Groetjes Edith

quote: Mammaisknetter reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2007 22:06:45'));

Hey Tinymum!
Ben zeer benieuwd hoe het zal gaan met zn eerste hapjes dan! Zou het heel veel anders zijn dan een kindje wat geen hazenlip heeft denk je? Vast geen supergroot verschil - hij zal wel net zo'n raar en verbaasd gezicht trekken als alle andere kids!  Spannend hoor!

Groetjes Edith

Ik denk idd dat hij net zo zal reageren als andere kinderen, maar ws komt er nog wel ook wat van de groente/fruit uit zijn neus. Het kan maar zo zijn dat hij het daardoor niet hebben wil.
Maart ach die niet waagt die niet wint! Er komt nou ook wel eens melk uit zijn neus, en dat vind hij ook niet erg. (na zijn lipsluiting is dit al wel veel minder geworden)

Nog een paar weekjes.............!

Hoi allemaal!

Jamie heeft zijn eerste fruithapje (banaan) gehad, en hij vond het heerlijk!!
Geen gekke bekken oid, hij hapte het lekker weg!
Mooi om te zien hoor, hoe dat kleine bekkie steeds wijder open ging als de lepel er weer aan kwam!
Af en toe kwam er wel wat uit zijn neus, maar dat hij geen probleem!
Ik had al bij "voeding" iets geplaatst over zijn eerste hapje, maar tot nu toe nog geen reactie gehad...
Dus heb ik dit topic maar weer even opgeduikeld!

Groetjes Tinymama

Geweldig! Dus banaan werkte wel! Mooi man - leuk om te zien of niet?
En ach, zolang hij geen last heeft van de voeding uit zijn neus is alles goed toch?
Leuk hoor! Ik wacht nog heel even met Runar, hij is nu 5 maand...

Groetjes Edith

Terug
Bovenaan