alleen brood eet ze goed

Wat een herkenbare verhalen! Onze zoon van 2.5 heeft altijd goed avondeten op maar sinds een maand of 5 heeft hij dit afgeschaft. Ja behalve friet , pannenkoeken en poffertjes dan. Ik maak me er niet langer meer druk om want overdag eet hij wel goed brood en hij drinkt ook goed. Hij blijft een klein mannetje maar dat komt later ook wel goed.
 
Dank U!!!!!!
Pffff, net een hele toestand aan tafel gehad - erg fijn om te lezen dat het erg herkenbaar is!

Thanks
 
oh oh wat grappig, soms denk je dat je de enigste bent van wie het kind zo verschrikkelijk slecht eet, die van ons is 3,5 jaar , en wil 's avonds ook niet of weinig eten, ja brood. Wat dat betreft lijkt ze qua eetgedrag behoorlijk op haar vader , haar vader is ook niet gek op aardappelen en groenten, maar vlees daar zijn ze beide gek op. Onze meid is goed op gewicht , en ziet er hartstikke gezond uit , dat vinden wij ook het belangrijkste, daarom papa's en mama's maak je niet ongerust , ze eten echt wel als ze honger hebben
 
Hallo, onze dochter Chantal at altijd keurig warm uit de 6 maanden potjes. Die met stukjes at ze echt niet op. Ook van ons eigen eten wilde ze niets weten en nog steeds niet.Ze heeft een tijdje vlees gegeten en nu eet ze alleen nog maar brood.Ze wil verder ook niets proberen. Alleen al bij het woord proberen of proeven heeft ze al afkeer. Ze is nu inmiddels 2 1/2 jaar oud. Ik probeer haar wel elke dag voldoende fruit naar binnen te werken en voor het slapen krijgt ze een vitaminebeer van optimax. Ze is verder goed gezond en groeit als kool, ben maar gestopt om me druk te maken hierover. We merken wel dat ze steeds meer interesse krijgt in wat we eten en vraagt dan ook: "wat is dat?" En " isse lekker?". Ze speelt veel met haar poppen. Ook deze geeft ze zogenaamd eten en als je dan vraagt wat de pop te eten krijgt zegt ze met een stralende glimlach: "Nasi!" Dus ik denk zelf dat het ooit nog wel eens goed gaat komen. Succes!
Gr.
 
Hallo, onze dochter Chantal at altijd keurig warm uit de 6 maanden potjes. Die met stukjes at ze echt niet op. Ook van ons eigen eten wilde ze niets weten en nog steeds niet.Ze heeft een tijdje vlees gegeten en nu eet ze alleen nog maar brood.Ze wil verder ook niets proberen. Alleen al bij het woord proberen of proeven heeft ze al afkeer. Ze is nu inmiddels 2 1/2 jaar oud. Ik probeer haar wel elke dag voldoende fruit naar binnen te werken en voor het slapen krijgt ze een vitaminebeer van optimax. Ze is verder goed gezond en groeit als kool, ben maar gestopt om me druk te maken hierover. We merken wel dat ze steeds meer interesse krijgt in wat we eten en vraagt dan ook: "wat is dat?" En " isse lekker?". Ze speelt veel met haar poppen. Ook deze geeft ze zogenaamd eten en als je dan vraagt wat de pop te eten krijgt zegt ze met een stralende glimlach: "Nasi!" Dus ik denk zelf dat het ooit nog wel eens goed gaat komen. Succes!
Gr.
 
Terug
Bovenaan