alleen een dooierzakje

hallo allemaal
ben vanochtend naar de vk geweest omdat ik een beetje bruine afscheiding had met afvegen
echo gehad en daar was alleen een dooierzakje op te zien,t is niet uit te leggen hoe dat voelt zeg
als ik reken vanaf me 1ste dag van me laatste menstruatie zou ik vandaag 6,6 weken zwanger zijn
nu kan t zo zijn dat ik dus nog niet zo ver ben en dat t dus nog te vroeg is maar t ken ook zijn dat t vruchtje er niet meer is.
maandag moet ik terug voor een nieuwe echo,die onzekerheid is verschrikkelijk!!!!
heeft iemand hier ervaring mee????

groetjes miertje
 
Hallo!

Mijn ukkie heeft zich zelf pas laten zien met 8 weken. Ja heel stom natuurlijk en je voelt je leeg en erg onzeker.
Ik hoop voor je dat er maandag iets te zien is! Of nog beter, een kloppend hartje!

heel veel sterkte en liefs, Esje23
 
Ik had op de eerste echo ook alleen een dooierzak. Was ook veel minder ver dan dat ik dacht. Als maandag de zak verder gegroeid is ben je zwanger, mocht dat niet zo zijn dan is het helaas niet goed. Het is klote om zo te moeten wachten maar het kan nog wel. Dus blijven hopen!
 
Ik had ook een echo rond die tijd (was bijna 7 weken) en toen was er ook niet meer te zien dan een dooierzakje. Ook klopte de termijn niet met wat het zou moeten zijn. Ik dacht dat het helemaal niet goed zat, maar 2 weken later mocht ik terug komen en toen was er een prachtig kloppend hartje te zien en de termijn klopte ineens weer helemaal. Het hoeft dus geen foute boel te zijn.
Ik ben inmiddels bijna 27 weken zwanger.
Sterkte, het afwachten is slopend, ook al kan je helemaal niets doen aan de uitslag. Het is, hoe rottig misschien ook, zoals het is en je kan alleen maar afwachten.
Sterkte,
Esk
 
Bedankt meiden
er is dus nog hoop maar die onzekerheid is zooooo slopend
ik was zo blij toen de test positief was maar ik ken nu gewoon niet meer blij zijn,voel me zo leeg en raar.hoop dat t snel maandag is en er meer duidelijkheid is.hoop dat t allemaal goed is en ik weer verder ken genieten van de kleine uk
aan de ene kant heb ik een heel goed gevoel omdat ik t eigenlijk niet eens bloedverlies ken noemen wat ik had en aan de andere kant voelt t zo klote door die echo
heb zelfs een beetje spijt dat ik de vk gebeld heb,had beter tot 29 juni kennen wachten en pas moeten bellen als t bloedverlies erger had geworden

liefs
 
heel herkenbaar miertje,

Ik ben bij mijn eerste zwangerschap een heftige bloeding gehad bij 5,5 week. Ik was er al van overtuigd dat het fout was gegaan, want ik heb daarna nog doorgebloed. Toen we voor een controleecho kwamen een week later bleek er toch nog 'iets' te zitten. We moesten 2 weken afwachten. Pff zwaar zeg... bij ons bleek het foute boel want na die twee weken zat er niks meer.
Dat was wel moeilijk. gelukkig was ik daarna vrij snel weer zwanger en ik het een plek geven!

Ik hoop dat het bij jou wel goed uitpakt, want als ik het zo lees heb je niet veel gevloeid en dat moet echt wel als je een miskraam hebt. Goede hoop dus!
 
Terug
Bovenaan