alleen een dooierzakje

Sterkte meid! Bij mijn miskraam heb ik ook geen bloed verloren. Daarom ben ik gecurrateerd, het bleef zitten. Het hartje was gestopt met 7wkn en 3dgn precies.........ik was, dacht ik, 8 weken zwanger................vreselijk is het! Ik hoop voor jou goed nieuws liefs
 
heee meis,

Om jou een beetje gerust te stellen. Bij mij zagen ze ook alleen een dooierzak toen ik iets langer dan 6 weken dacht te zijn. Ik was echt helemaal kapot ervan.. Maar nu ben ik alweer 14 weken. Dus probeer je niet te druk te maken ( ookal weet ik dat het niet makkelijk is)

Sterkte!
 
hoi meiden
allemaal bedankt voor jullie berichtjes
morgen moet ik naar de vk en ik ben best zenuwachtig.ben al vanaf woensdag echt kotsmisselijk,de hele dag door dus dat geeft me goede hoop maar heb ook zitten lezen dat je ook misselijk ken zijn als t vruchtje weg is dus dat baat mij weer zorgen maar ik probeer er van uit te gaan dat t gewoon goed zit,
jullie horen t morgen

liefs miertje
 
Hallo,

Ik zie dat de berichten al wat verouderd zijn. Maar hoop toch op een berichtje.

Ik ben volgens mijn berekening 9/10 weken zwanger. Bij de echo van afgelopen donderdag was er alleen een dooierzakje te zien, en volgens de meting net 8 weken zwanger. Ik heb maandag nog een echo maar moest me voorbereiden op het ergste. Ik hoop alsnog op het beste! Heeft hier nog iemand ervaring mee gehad? En een goede afloop gehad?

De aparatuur op de locatie van donderdag was wel verouderd, en waar ik maandag ga is het nieuw. Ik hoop dat het daar aan ligt, maar je haalt je vanalles in je hoofd waar het aan kan liggen.
<p style="text-align: right;"></p>
 
Terug
Bovenaan