Alleen id avond opgeblazen buik, herkenning?

Hallo Meiden

Ik ben Puckylief, 29 jaar moeder van een dochter van bijna 2 en nu id 5e ronde voor ons 2e kindje.
Mijn NOD is 9 febr. Ik heb sinds een paar dagen een zeer opgeblazen buik, MAAR alleen id avond. Lijkt wel of ie uitelkaar knalt.
Herkennen jullie dit?? Verder geen klachten.

groetjes Puckylief

Beste Puckylief,

Komt me bekend voor. Mijn nod is 8 februari (ongeveer) en ik heb sinds een week een opgeblazen buik. Overdag is het wat minder aanwezig maar zeker 's avonds voel ik het. Ik denk dat het komt omdat je dan al een hele dag achter de rug hebt. Ik heb al een dochter van 2 1/2 en denk het gevoel te herkennen van de vorige zwangerschappen (1 mk gehad). Ik heb dus redelijk goede hoop dat het deze keer raak is!

Heb je verder nog symptomen? Vaker naar het toilet moeten terwijl je niet meer drinkt dan anders bijvoorbeeld?

Groetjes!

Hoi meiden,

Heb deze ronde 's avonds vaak last gehad van buikklachten. Is soms erg lastig, werk in de zorg en werk 3 avonden, ben  soms erg blij als ik thuis ben!!! 4 februari was mijn nod en er zijn nog geen duivels te bekennen, dus ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Wat spannend dat je al voorbij je nod bent. Ben je altijd erg regelmatig of wil het nog wel eens 1 a 2 dagen wisselen?
Buikpuin of een gevoel anders dan anders in de buik is altijd lastig te plaatsen. Ik heb het allemaal al een keer mee  gemaakt maar nog is het soms moeilijk om te plaatsen. Het voelt voor mij wel anders deze maand dan alle andere keren dat ik gespannen aan het wachten was op mijn nod. Maar toch weet ik het niet 100% zeker. Ook omdat ik bang ben om teleurgesteld te worden. Maar dat hebben we allemaal.

Is het echt pijn in je buik of voel je wat trekken? Is inderdaad lastig als je avond diensten hebt.  Is  het dan erger als je ontspannen in bed ligt na je dienst?

Sterkte daar!

Groetjes!  

Hallo,

Herkenbaar die opgette buik in de avond ik heb het momenteel ook heel erg ik kan mijn broek in de avond niet eens dicht hebben ik moet echt een knoop los doen.
Inmiddels ben ik 4 dagen overtijd en nog geen ongie te bekennen.

Groetn saskia.

Ik zal voor je duimen.

Ik heb  ook een hele opgezette buik de hele dag niet alleen in de avond (maar dan is het wel nog erger). Ook op het moment wel last van een slechte stoelgang, dus denk eigenlijk dat dat het is maar .. een beetje hoop heb ik toch wel want ben al meer dan een jaar bezig en dit nog niet eerder gehad (ook 1 kg aangekomen).

Mijn nod is ook 8-9 feb dus ik leef met je mee !

Amber

hoi komt me bekent voor heb het zelfde gevoel.ben moeder van een 2.5jaar dochter hoop dat we allemaal dit keer geluk hebben.heb nod 7.8 febr groetjes iris

Hoi meiden

Bedankt voor jullie reacties, stelt me erg gerust dat ik niet de enig ben!!!
Leuk hoor dat we een beetje tesamen onze nod hebben!! Ik las al een tijd een paar van jullie verhalen.

Het is heel raar maar ik kan me de vroege voortekenen cq kwaaltjes van mijn eerste zwangerschap niet meer herinneren. Ik heb nu dan ook niet meer dan een opgezette buik en....

Ik had vanavond een beetje helder rood bloed, leek een beetje waterig.
Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus (28dg). Had ook lichte buikpijn ervoor.

Ik heb volgens de ovutesten nog geen ei gehad (l10 testen), ik snap er niks van.
Vorig cyclus had ik mijn ei op dag 21   en op dag 26 begon ik opeens heel heftig te bloeden en kwam er een soort balonnetje uit gevuld met bloed (kan dat zooooo snel zich vormen?? zou het een vroege afstoting zijn geweest? Ik ben daar nu dus ook weer bang voor.
Mijn ovu testen zijn op en heb besloten deze cyclus niet meer te bestellen.

Lientje, ik heb je verhalen een beetje gevolgd op het forum! Ik hoop dat je zwanger bent!!! Je bent in ieder geval je NOD al voorbij! Wat knap dat je niet direct gaat testen.

Dile en Iris, we lopen een beetje gelijk he! Een dochter van mij bijna 2 de van jullie   2,5 en alledrie bezig voor de tweede.
Nou ik vind het net zo spannend als de eerste hoor!! En ik ben net zo onzeker en er mee bezig!

Amber ik gun het jou ook zooooooo!!!! Een jaar bezig zijn is echt niet meer leuk! Elke keer die teleurstelling, onzekerheid, hoop.
Wel positief dat je je nu anders voelt....

Sassie, heb jij ook nog niet getest????????? Jeetje wat een ijzeren zenuwen!

xx Puckylief

Terug
Bovenaan