Hoi meiden
Bedankt voor jullie reacties, stelt me erg gerust dat ik niet de enig ben!!!
Leuk hoor dat we een beetje tesamen onze nod hebben!! Ik las al een tijd een paar van jullie verhalen.
Het is heel raar maar ik kan me de vroege voortekenen cq kwaaltjes van mijn eerste zwangerschap niet meer herinneren. Ik heb nu dan ook niet meer dan een opgezette buik en....
Ik had vanavond een beetje helder rood bloed, leek een beetje waterig.
Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus (28dg). Had ook lichte buikpijn ervoor.
Ik heb volgens de ovutesten nog geen ei gehad (l10 testen), ik snap er niks van.
Vorig cyclus had ik mijn ei op dag 21 en op dag 26 begon ik opeens heel heftig te bloeden en kwam er een soort balonnetje uit gevuld met bloed (kan dat zooooo snel zich vormen?? zou het een vroege afstoting zijn geweest? Ik ben daar nu dus ook weer bang voor.
Mijn ovu testen zijn op en heb besloten deze cyclus niet meer te bestellen.
Lientje, ik heb je verhalen een beetje gevolgd op het forum! Ik hoop dat je zwanger bent!!! Je bent in ieder geval je NOD al voorbij! Wat knap dat je niet direct gaat testen.
Dile en Iris, we lopen een beetje gelijk he! Een dochter van mij bijna 2 de van jullie 2,5 en alledrie bezig voor de tweede.
Nou ik vind het net zo spannend als de eerste hoor!! En ik ben net zo onzeker en er mee bezig!
Amber ik gun het jou ook zooooooo!!!! Een jaar bezig zijn is echt niet meer leuk! Elke keer die teleurstelling, onzekerheid, hoop.
Wel positief dat je je nu anders voelt....
Sassie, heb jij ook nog niet getest????????? Jeetje wat een ijzeren zenuwen!
xx Puckylief