Alleen id avond opgeblazen buik, herkenning?

Pfff, was weer een lange werkdag en nog geen duivels te bekennen.

Even een paar vraagjes beantwoorden weet niet meer van wie, sorry!!! Vorige rondes iedere keer mooi op mijn nod, op 1 keer na (ronde 3) en we zitten nu in ronde 7. Moest vanavond naar mijn gevoel ook veel plassen...

We houden elkaar op de hoogte en iedereen veel suc6!!!

Liefs Lientje

Hoi Puckylief,

We zitten inderdaad in dezelfde situatie met z'n 3-en. Grappig! Fijn ook om te horen dat ook jij bij je tweede er net zo veel mee bezig bent en ook net zo gespannen bent. Ik namelijk ook. Had ik van tevoren niet gedacht!

Ik heb donderdag mijn nod maar omdat ik al redelijk wat symptomen heb denk ik dat ik morgen al ga testen. Ik kijk wel hoe ik me voel als ik op sta.

Sterkte weer allemaal!

Hoe is het met iedereen?

Liefs

even snel tussen mijn werk door: heb geen bloedverliesmeer gehad. Bleef bij dat ene kleine beetje van gisteravond. Heb nu wel beetje ongiegevoel.
Ik las ergens dat je ook bloedverlies kan hebben rond je ei. Nou dat zou best kunnen denk ik wat ik had tot vrijdag toe geen pos ovutest. Zit vandaag wel al op dat 25 dus wel erg laat! Hebben gister dan ook geklust. Tot nu toe om de dag!
Ik ga door tot het uit mijn oren komt!Q als mijn lichaam nu niet verzadigd is hahhaha.

Maar goed vorig cyclus kreeg ik ook ongi op dag 26.
Vinden jullie het ook niet zooooo raar dat je lichaam ineens heel anders kan zijn, alsof het van slag is ofzo
Ikben altijd erg regelmatig en mijn ei ook......

Ik heb wel sinds 2 dagen een erg hongerig gevoel. Wil de hele dag door eten, herkennen jullie dit???

Ik ben benieuwd Dile als je een dag voor je NOD gaat testen!!!!!
Ik denk dat als ik na mijn nod nog niet ongie ben dat ik ga wachten want de teleurstelling is zoo groot als het negatief is! Maar goed of ik dat dan ook echt kan hahah

nou meiden tot vanavond

ps lientje, jij bent het hoor!!!

Hoi meiden,

Ik leek zo flink, maar vanavond na mijn werk kon ik de verleiding niet meer weer staan en hebben we getest....maar helaas een negatieve test...dus we wachten maar weer braaf af! Als zaterdag nog niets loos is dan doen we weer een test. We zijn er beide vrij rustig onder.

Iedereen veel suc6!!!

Liefs Lientje

Hoi Meiden,

Nou ik kon dus de verleiding niet weerstaan en heb 1 dag voor mijn nod getest en helaas negatief!  Dat was wel even een teleurstelling hoor! Ik had er deze maand toch echt een goed gevoel over.  Maar ja, misschien ontnuchter ik dan ook wel een beetje: weer ff met beide benen op de grond. Mijn laatste cyclus was 35 dagen dus ik focus me daar maar op. Dan zou mijn nod aankomende maandag de 12e zijn. Mochten de rd dan nog niet gekomen zijn dan probeer ik het nog een keer.

Lientje: Wat jammer voor jou dat de  test negatief was! Wel  goed dat je ondanks de teleurstelling er nuchter mee om gaat. Ik blijf voor je duimen!

Puckylief: ook voor jou blijf ik duimen! Wel spannend allemaal he?

Wel erg leuk dat we elkaar zo kunnen volgen.

Sterkte maar weer allemaal!

Liefs!

Hoi iedereen,

Wij zijn ook blij dat de rd nog steeds niet zijn gearriveerd, dan kan het nog steeds alle kanten op. Wie weet komen de duivels wel en misschien ook niet en zit er nog te weinig hcg hormoon in mijn urine.
Nu wachten we echt tot zaterdag als de duivels dan nog weg blijven, dan gaan we weer   testen met ochtend urine.

Het is nu ook  spannend op het forum, veel meiden rond deze dagen....  

Liefs Lientje

hee meiden

ik las ergens dat de kruidvattesten al erg vroeg, dus voor je nod, je hcg kunnen meten.
Mss is dit een optie?
ik ga denk ik ook een kruidvattest kopen.
Ik had vandaag nergens meer last van, ben kippetje fit! hmmmmmmm

Ik heb vandaag ook 2 mensen gesproken (die ik al lang ken) en paranormaal begaafd zijn. Ik stuurde het gesprek een beetje aan op zwanger zijn en de wens voor een 2e kindje.
maar helaas gingen ze hier niet echt op in. Dat zet mij gek genoeg aan het denken: zullen ze weten dat het deze maand niet gelukt is....of dat het wel gelukt is......het antwoord hebben ze in ieder geval niet gegeven. Ik zal dus zelf het antwoord moeten ontdekken.
IK WORD GEK VAN HET WACHTEN!!!

xx Puckylief

Terug
Bovenaan