Mijn dochtertje van 3 mnd lukt het maar niet om zelf in te slapen. Dit is al vrij snel na de geboorte een probleem geworden en daarom ben ik haar in mijn armen gaan houden. Daar slaapt ze veel beter in, soms met wat huilen, maar ze valt in slaap. Nu, na 3 mnd ben ik het eigenlijk wel zat om haar naast de bv ook nog eens uren in mijn armen te houden als ze moet slapen. Een kanttekening:'s nachts lukt het haar wel om door te slapen als ik haar in haar bedje leg zodra ze slaapt, maar overdag wordt ze direct wakker als ze voelt dat ze in bed wordt gelegd en begint direct te huilen. Wie herkent dit probleem? Wie heeft tips hoe ik haar kan leren in haar eigen bed te slapen? Kan ik de huilmethode al gebruiken bij 3 mnd? (ik heb eens gelezen dat ze min.6 mnd moeten en dat mijn kindje dus gewoon veel aandacht nodig heeft).
In het begin gaf het me een fijn gevoel dat ze MIJ zo nodig had, maar nu begint het als een belasting te voelen!!
In het begin gaf het me een fijn gevoel dat ze MIJ zo nodig had, maar nu begint het als een belasting te voelen!!